امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

ملت ایران از دل تحریم‌ها به پیشرفت در جامعه و جهان رسیدند

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه گفت تحریم‌های اتحادیه اروپا هم خنثی خواهد شد و از دل همین تحریم‌ها برای کشور پیشرفت ایجاد می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۳۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران از دل تحریم‌ها به پیشرفت در جامعه  و جهان رسیدند

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی شهرستان برگزار شد، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، گرامیداشت میلاد امام علی (ع) و روز پدر در سخنانی اظهار کرد: امام علی(ع) جایگاه نبوت داشتند و ایشان امیر بیان، فصاحت، بلاغت، زاهد، مبارز و شجاع نیز بودند.

وی با اشاره به کلامی از امام جعفر صادق(ع) افزود: مرد باید سه ویژگی اخلاق نیکو، همنشینی خوب با همگان و غیرت را داشته باشد و ادامه داد،تنها محبت علی را داشتن کافی نیست و مهم این است که پیرو راه امام علی (ع)باشیم.

امام جمعه اسلامشهر، در خطبه دوم نماز جنعه به بیان مناسبت‌های هفته از جمله، روز فناوری فضایی، وفات حضرت زینب (س) و روز نیرو هوایی و تجدید بیعت همافران با امام راحل اشاره کرد و با گرامی‌داشت ایام البیض، اعتکاف را طرح بستر عظیم فرهنگی دانست و از همگان خاص در این مراسم باشکوه سهیم باشد.

حجت‌الاسلام برقراری تصریح کرد: مردم ما انقلاب اسلامی را با رهبری امام راحل به پیروزی رساندند، که کشور دست مردم باشد و رعیت نباشیم و با حضور خود در انتخابات گوناگون در سرنوشت خود سهیم هستند.

وی تأکید کرد: دشمنان ایران اسلامی به خیال خام خود یک ترقه در اصفهان بر زمین زدند و اکنون نیز دولت آذربایجان با طرح‌ بهانه‌های گوناگون در راه خدشه‌دار کردن رابطه با ایران هستند و تحریم‌های اتحادیه اروپا هم از دیگر توطئه‌ها است که خنثی خواهد شد و گفت، ما از دل همین تحریم‌ها به پیشرفت در جامعه و جهان رسیدیم.

در این مراسم میز خدمت مسئولان شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندار و روسای ادارات و ارگان‌ها برگزار شد.

خبرنگاردانش‌آموز: نگین حسین‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار