عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

رتبه‌‎بندی مهرآفرینان باید از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اجرایی شود

بجنورد (پانا) - رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، مرجع استعلام وزارت آموزش و پرورش را در رابطه با قانون رتبه‌بندی برای معلمان مهرآفرین، معاونت قوانین مجلس دانست و تاکید کرد رتبه‌‎بندی مهرآفرینان باید از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اجرایی شود.

کد مطلب: ۱۳۴۳۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
رتبه‌‎بندی مهرآفرینان باید از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰  اجرایی شود

به گزارش خانه ملت، محمد وحیدی عنوان کرد: برابر پیام‌های مکرر دریافتی از معلمان مهرآفرین، در اجلاسیه مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها از سوی معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام شده که تاریخ اجرای قانون رتبه بندی برای معلمان مهرآفرین، از 31 شهریورماه 1400 نباشد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: قانون رتبه بندی معلمان به صراحت اعلام کرده که تمام کسانی که استخدام آموزش و پرورش بوده مشمول رتبه بندی هستند و مجلس این مسئله را در قانون ترمیم حقوق تصریح کرده است.

وی ادامه داد: مصوبه ترمیم حقوق مجلس به هیچ عنوان به معنای تعیین زمان از تاریخ اول مهرماه 1401 نیست و آموزش و پرورش باید در این راستا از معاونت حقوقی مجلس استعلام کند و رجوع به استعلام از معاونت حقوقی دولت، مسیر درستی نیست.

وحیدی یادآور شد: بر اساس استعلام از معاونت حقوقی مجلس، رتبه بندی معلمان مهرآفرین باید همچون بقیه مشمولین، از 31شهریور 1400 اعمال و پرداخت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار