نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی و برخاسته از متن مردم است

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز انقلاب اسلامی را انقلابی مردمی و برخاسته از متن مردم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی و برخاسته از متن مردم است

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: وحشت استکبار جهانی از انقلاب اسلامی از همان بدو تاسیس نظام جمهوری اسلامی بود و این وحشت با قدرتمند شدن ایران اسلامی بیشتر و بیشتر می‌شود چرا که پیش بینی آن‌ها برای شکست انقلاب ظرف مدت ۶ ماه پس از ۲۲ بهمن غلط از آب درآمد.

وی با بیان اینکه طی ۴۴ سال گذشته دشمنان اسلام و انقلاب پیچیده‌ترین نقشه‌ها برای براندازی را علیه نظام تدارک دیدند افزود: با تمام این توطئه‌ها و فتنه انگیزی ها، انقلاب اسلامی بر سرعت پیشرفت و ترقی خود روز به روز افزوده است و این برای دشمنان به هیچ عنوان قابل تحمل نیست.

حجت الاسلام آل هاشم آشکار شدن قدرت نرم جمهوری اسلامی و آثار و برکات آن در بین مردم جهان را یکی از دلایل حقانیت مردم ایران در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های خود دانست و اظهار کرد: مسیر این انقلاب رو به جلو و پیشرفت است، اما باید تلاش کرد تا این مسیر تقویت شود که این موضوع جز با بهره گیری از جوانان ممکن نمی‌شود، زیرا غفلت از جوانان منجر به بروز انواع مشکلات خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیوند مردم ایران با کشور‌های مسلمان، دوست و دیگر کشور‌های جهان ناگستنی و از برکات بسیار موثر انقلاب اسلامی است و با وجود توطئه‌های بزرگ دشمنان اسلام و انقلاب این پیوند‌ها هرگز از بین نخواهد رفت.

امام جمعه تبریز در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی و برخاسته از متن مردم است این انقلاب امروز به درخت تنومندی تبدیل شده که در عرصه‌های مختلف طی ۴۴ سال خوش درخشیده و به دستاورد‌های بسیار عظیمی رسیده که این مسیر پرصلابت باید همچنان تداوم یافته و بلکه با بهره مندی از نیروی انسانی متعهد، متخصص و جوانان انقلابی تقویت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار