نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز:

مربیان با حضور میدانی و چهره به چهره با دانش‌آموزان نقش تبیینی ایفا می‌کنند

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز حضور میدانی و چهره به چهره مربیان را با دانش‌آموزان نقش تبیینی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مربیان با حضور میدانی و چهره به چهره با دانش‌آموزان نقش تبیینی ایفا می‌کنند

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار و تجلیل از مربیان فعال اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی آذربایجان شرقی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری اسلامی در رابطه با رویداد مسمومیت ها که آن را غیرقابل بخشش و غیرقابل اغماض خواند، گفت: مجموعه گزارش های استان ها نشان می دهد که جمهوری اسلامی در مقابل یک پدیده بی سابقه قرار دارد که ممنوعیت آن محرز است.

وی ادامه داد: ما وارد یک جنگ شیمیایی، میکروبی و هوشمند شده ایم و آمریکا و سه کشور شرور اروپایی پس از حماسه بزرگ ۲۲ بهمن همه نقشه های ادراکی خود را از دست دادند و به دنبال انتقام از مردم شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم اظهار کرد: امروز یک هجمه عظیم برای تطهیر خاندان پهلوی ایجاد شده که توطئه های دشمن است و آمریکایی ها از اپوزیسیون برای مردم آزاری و انقلاب آزاری استفاده می کنند که حوادث اخیر یک مردم آزاری است که به زودی به کمک مردم از آن عبور خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز اذعان کرد: جنگ ارزی، مرزی و.. را به موازات آن دنبال می کنند و جمهوری اسلامی نیز به راه خود ادامه می دهد.

وی افزود: تونل کانی سیب بزرگترین طرح زیست محیطی خاورمیانه بود که پرده برداری شد و ۱۴ پالایشگاه پارس جنوبی که حکایت شیرینی با وجود تمام تحریم ها چون خاری در چشمان دشمن فرو رفت افتتاح شد که تمام پروژه ها نشان می دهد که مردم و دولت کار خود را انجام می دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم خاطرنشان کرد: مربیان با حضور میدانی و چهره به چهره با دانش آموزان می توانند نقش تبیینی داشته و حمایت خود را از دانش آموزان نشان دهند.

وی در پایان اظهار کرد: امید است با حضور تمامی مربیان و همراهی دانش آموزان بتوانیم یک تحول عظیم کرده و یک بار دیگر نقشه های دشمن را بر آب کنیم.

لازم به ذکر است که در پایان این جلسه از مربیان مستعد اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی آذربایجان شرقی تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار