در نخستین روز از دهه فجر؛

گلبانگ انقلاب در ۸۶۰۰ مدرسه سیستان و بلوچستان طنین‌انداز شد

زاهدان(پانا) - همزمان با چهل و چهارمین سالگرد لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به ایران و در نخستین روز از دهه فجر، زنگ انقلاب در بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ مدرسه استان سیستان و بلوچستان نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
گلبانگ انقلاب در ۸۶۰۰ مدرسه سیستان و بلوچستان طنین‌انداز شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در مراسم محوری گلبانگ انقلاب که در کانون تربیتی و فرهنگی شهید مسلم کیخا زاهدان برگزار شد، ضمن تبریک و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ولادت با سعادت جواد الائمه (ع) اظهار کرد: دهه فجر نوید بخش رهایی ملت ایران است.

حسنعلی میرعبدی افزود: دهه فجر عیدی معنوی است که با رهبری امام خمینی (ره) به انقلاب و تحولی شگرف در منطقه و جهان تبدیل شد.

وی هویت بخشی ایرانی و اسلامی به دانش آموزان را از مهمترین اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: برنامه های مدارس در دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای تحقق این هدف متعالی است.

میرعبدی برگزاری بیش از ۵۰۰ نشست تبیینی، گفتمان های انقلابی، تبیین اندیشه های امام خمینی (ره)، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و اعزام تبیین گران به مدارس سراسر استان را از مهمترین برنامه های دهه فجر در مدارس عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مراسم گلبانگ انقلاب در بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ مدرسه سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور به صدا در آمد، تصریح کرد: شور و اشتیاق دانش آموزان در برگزاری مراسم گلبانگ انقلاب نشان می دهد که نسلی از حاج قاسم سلیمانی در راه اند.

دانش آموز خبرنگار: مائده محمدی مرام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار