جانشین نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

بیانیه گام دوم انقلاب، استراتژی جمهوری اسلامی در دهه پنجم انقلاب است

زاهدان (پانا) - جانشین نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت استراتژی مهم جمهوری اسلامی در دهه پنجم انقلاب بیانیه گام دوم است که تکلیف را برای همه مشخص کرده است.

کد مطلب: ۱۱۵۹۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه گام دوم انقلاب، استراتژی جمهوری اسلامی در دهه پنجم انقلاب است

حجت الاسلام و المسلمین بی نیازی در مراسم محوری گلبانگ انقلاب که در کانون شهید مسلم کیخا زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: مراسم گلبانگ انقلاب به نوعی تجدید بیعت فرهنگیان، دانش آموزان و به طور کلی ملت ایران با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک رویداد بی‌بدیل در قرون اخیر و حتی از صدر اسلام تاکنون است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی آرزوی دیرینه در طول تاریخ بود که به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی رحمة الله شکل گرفت.

جانشین نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: در طول ۴۲ سال گذشته دشمنان انقلاب هر نوع طرح و برنامه‌ای را اجرا کردند تا انقلاب اسلامی فرو بپاشد اما نه تنها به آرزوی خود دست نیافتند بلکه پیشرفت های فراوانی را در جمهوری اسلامی ایران نظاره کردند و اکنون شاهد اقتدار کرامت عزت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیازی خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی به جهانیان ثابت کرد که حکومت اسلامی بهترین نظام برای اداره جامعه است.

وی تصریح کرد: از خودگذشتگی و فداکاری مردم هم در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و هم در طول ۸ سال جنگ تحمیلی و بعد از آن هم در شرایط سخت تحریم‌های اقتصادی سبب شد تا اکنون ایران به جایگاهی دست یابد که در منطقه حرف اول را بزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار