گلبانگ انقلاب در بیش از ۶ هزار مدرسه سیستان و بلوچستان طنین‌انداز شد

زاهدان (پانا) - مراسم محوری گلبانگ انقلاب صبح امروز همزمان با سراسر کشور در بیش از ۶ هزار مدرسه سیستان و بلوچستان نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
گلبانگ انقلاب در بیش از ۶ هزار مدرسه سیستان و بلوچستان طنین‌انداز شد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در مراسم محوری گلبانگ انقلاب که در دبیرستان پسرانه ولیعصر (عج) زاهدان برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی برگرفته از گفتمان حضرت امام (ره) ، اراده و ایمان مردم و حضور منسجم و همیشه در صحنه ملت بود.
وی افزود: امروز بر خودمان می بالیم انقلابمان از حوزه منطقه‌ای به فرامنطقه‌ای پا گذاشته و در جای جای این جهان جاری است.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) با پشتوانه مردم انقلابی آن زمان، دست استکبار را از سرزمین ایران اسلامی قطع کرد و به همه طاغوتیان درس عبرت داد.
میرعبدی بیان کرد: انقلاب ما با اهداف و آرمان هایی که در خود جای داده الگوی همه انقلاب های مردمی در دنیا شده است و همگان وظیفه داریم در مسیر انقلاب گام برداریم.
وی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب و به همت و اراده دانشمندان و نخبگان، جمهوری اسلامی در علوم بسیاری امروز پیشرفت کرده و شاهد رشد و بالندگی فرزندان این سرزمین هستیم.
میرعبدی بر ضرورت تبیین گفتمان حضرت امام (ره)، سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب، توسعه اخلاق و تبیین معارف اسلامی و انسان‌ساز تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار