در آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب عنوان شد:

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تحول بزرگی برای این نظام و انقلاب است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه آینده کشور متعلق به دانش‌آموزان است و مدیران آینده‌ جامعه آنها هستند وحدت و تعامل و همدلی درسایه توجه به منویات مقام معظم رهبری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را به دانش‌آموزان مهم و اساسی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تحول بزرگی برای این نظام و انقلاب است

مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب و افتتاح زمین چمن دبستان پسرانه شاهد شعبانی با حضور هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 4،سید جواد فیاضی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی و مهناز اعتمادی معاون مقطع ابتدایی با همراهی کارشناس مسئولان حوزه های مختلف این اداره و مدیران مدارس شاهد برگزار شد.

هادی زمانی نژاد با بیان اهمیت نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب، ضمن گرامیداشت بهمن خونین 57، ماه پیروزی خون بر شمشیر و با نثار سلام و درود به روح پرفتوح بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی و شهدای گلگون کفن و گرانقدر انقلاب اسلامی و ادای احترام به ملت غیور ایران گفت: چهل و چهار سال پیش جوانان انقلابی و مؤمن ایران اسلامی به خیابان‌ها آمدند و حماسه‌ای پر شور را رقم زدند، آینده کشور متعلق به شما دانش آموزان است و مدیران آینده‌ جامعه ما شما هستید.

زمانی نژاد تصریح کرد: امروز در دنیا ایران عزیزمان کشوری منحصر به فرد است و این نظام و انقلاب در تمام این کره خاکی درخشش و عظمت خاصی دارد و ما باید قدر این انقلاب و نظام را بدانیم و برای مستحکم کردن پایه های آن با وحدت و تعامل و همدلی درسایه توجه به منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای همه و بخصوص دانش آموزان آینده ساز این مرز و بوم تبیین شود، گفت: تلاش همه مسئولان، مدیران و ملت ایران و بخصوص دست اندرکاران نظام آموزشی باید تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باشد، زیرا تحقق این مهم می‌تواند تحول بزرگی برای این نظام و انقلاب باشد.

در پایان این مراسم زمین چمن این دبستان افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار