معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۴ شهر تهران:

ارزش‌های اسلامی در اردوهای راهیان نور تحقق پیدا می‌کند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 4 شهر تهران با بیان اینکه اردوی راهیان نور در واقع یکی از موثرترین روش ها برای تربیت و تعالی دانش‌آموزان است، هدف اصلی اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی را آشنا کردن دانش‌آموزان با ایثار و گذشت رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس و تحقق ارزش‌های اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۱۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ارزش‌های اسلامی در اردوهای راهیان نور تحقق پیدا می‌کند

سید جواد فیاضی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 4 در مراسم بدرقه دانش آموزان دختر منطقه برای اعزام به اردوی راهیان نور که در مجموعه ورزشی شهید عرقی این منطقه برگزار شد در گفت‌وگو با پانا گفت: «اردوهای راهیان نور با توجه به ابعاد فرهنگی، معنوی، زیارتی و گردشگری خاصی که دارد، دارای ظرفیت های منحصر به فردی است.این اردو در واقع یکی از موثرترین روش ها برای تربیت و تعالی دانش آموزان محسوب می شود.»

وی با اشاره به اینکه یکی از مصادیق جهاد تبیین حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی است که بهترین برنامه‌ فرهنگی در جهت استخراج گنجینه دفاع مقدس و آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با این فرهنگ است، گفت: «هدف اصلی اردوهای راهیان نور دانش آموزی، آشنا کردن دانش آموزان با ایثار و گذشت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است. نیاز است که دانش آموزان به عنوان نسل های امروزی، پرده از اسرار و رازهای دوران دفاع مقدس بردارند و لازمه آن، حضور در مناطق جنگی است. ارزش های اسلامی در اردوهای راهیان نور تحقق پیدا می کند و بسیاری از اهداف پرورشی و تربیتی را محقق می شود.»

سیدجواد فیاضی در مورد استقبال دانش آموزان از این اردو گفت: «استقبال دانش آموزان از سفرهای راهیان نور بی نظیر بوده است. در واقع تاثیرگذاری این اردوها پس از بازگشت دانش آموزان از اردوهای راهیان نور به خوبی قابل مشاهده می شود و والدین نیز در این موضوع تاکید دارند که دانش آموزان پس از بازگشت از اردوهای راهیان نور در انجام واجبات و برخی از مسائل اخلاقی دقیق ترمی شوند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار