استاندار تهران:

در راه مبارزه با فساد، با کسی تعارف نداریم

اسلامشهر (پانا) - استاندار تهران گفت در کنار مرقد امام راحل این میثاق بیان می‌شود که آرمان‌های ایشان فراموش نشود و اعتقاد بر این است در راه مبارزه با فسادبا کسی تعارف وجود نداشته باشد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
در راه مبارزه با فساد، با کسی تعارف نداریم

علیرضا فخاری، استاندار تهران در جریان برگزاری مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در حرم امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی را جریانی برشمرد که معادلات غرب و شرق را به هم ریخت و یک حرکت دینی نفوذپذیر بود و بیان کرد: امام راحل از گذشته‌ها عبرت زیاد گرفت و آینده را خوب ترسیم کرد و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: اعتقاد داریم به واسطه تلاش اولیه ایشان که پیش‌قراول انقلاب‌اسلامی بود، شجاعت‌ها و شهادت‌های پیروان امام راحل که خوب تربیت شده بودند، امروز شاهد شکوفایی انقلاب هستیم.

فخاری افزود: ما در دوران ساخت جمهوریت هستیم و به پویایی خواهیم رسید و نقطه اوج شکل‌گیری تمدن اسلامی هدف اصلی ما است؛ در آینده با اخلاق‌مداری، رفع مشکلات و ناملایمات جمهوریت نظام را حفظ خواهیم کرد و به اهل آن خواهیم سپرد.

استاندار تهران تصریح کرد: امروز در کنار مرقد امام راحل میثاق مجدد خواهیم بست که آرمان‌های ایشان را فراموش نکنیم و به تعهدات خود در رابطه با پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی با پیروی از منویات خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری پایبند باشیم و اعتقاد داریم در راه مبارزه با فساد با کسی تعارف نداریم.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار