معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه ۱۹ تهران :

برگزاری جشن تکلیف مانور ما می‌توانیم است

کانون فرهنگی تربیتی آفتاب دارای ظرفیت‌های ارزشمندی در حوزه سرگرمی های آموزشی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه 19 تهران برگزاری جشن تکلیف را یک مانور ما می‌توانیم عنوان کرد و گفت به دلیل حساسیت‌های که امروز در مورد پوشش و حجاب وجود دارد و اینکه دشمن با تمام ابزار سعی دارد موضوع حجاب را در مدارس ما کم رنگ جلوه دهد شایسته است که این جشن به دور از اسراف اما به خوبی و شادی برگزار شود.

کد مطلب: ۱۳۲۹۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن تکلیف مانور ما می‌توانیم است

نشست مشترک معاون پرورشی و تربیت بدنی، معاون آموزشی و مدیران مدارس ابتدایی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران با مدیر و کارکنان کانون فرهنگی تربیتی آفتاب حرم مطهر امام خمینی ( ره) جهت تشریح برنامه های کانون برگزار شد .

حسن غالبی در این نشست ضمن با اهمیت خواندن دعوت نامه های که برای مدیران از طریق اتوماسیون و به شکل رسمی ارسال می شوند، گفت: با مدیران مدارسی که نسبت به این نامه ها جهت شرکت در جلسات اداری، توجیهی و آموزشی بی تفاوت هستند به شکل جدی برخورد خواهد شد.

نسبت به جهاد تبیین حساس باشیم / جنگ امروز جنگ شناختی است

وی با بیان اینکه هدف از جهاد تبیین برگزاری جلسات روشنگری و شناختی است تا دستاوردهای 43 ساله انقلاب اسلامی را به دانش آموزان یادآوری نمائیم، اظهار کرد: یکی از این دستاوردها جایگاه ارزشمندی زنان در جامعه است، قبلا زنان در ایران جایگاهی نداشتند اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروزه می بینیم که دختران و زنان ما در ایران و در جهان به بالاترین جایگاه دست یافته اند.

نمازخانه ها در مدارس خط قرمز معاونت پرورشی است

غالبی با اشاره به برپایی اقامه فریضه نماز در مدارس تصریح کرد: هیچ مدیری حق ندارد نمازخانه را در مدارس تعطیل و یا تغییر کاربری دهد.

اعزام مدیران مدارس طرح بصیرت به مشهد مقدس

معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه 19 تهران وعده داد: مدیران مدارسی که افتتاحیه طرح بصیرت را در مدارس اجرا کرده اند به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

برگزاری محفل انس با قرآن به همت کانون فرهنگی تربیتی آفتاب

غالبی با بیان اینکه در حال رایزنی با تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) هستیم تا آموزش و پرورش منطقه 19 مجری محفل انس با قرآن در استان باشد، گفت: در این برنامه از رتبه های برتر قرآنی تمامی مناطق استان دعوت می شود تا در ایام فاطمیه در محفل انس با قرآن که به میزبانی کانون فرهنگی تربیتی آفتاب برگزار خواهد شد شرکت نمایند.

DVD های همراه با مربی همگام با مدرسه نقشه راه مدیران جهت استفاده در برنامه های مختلف

معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه 19 تهران در این باره گفت: در این DVD ها عملکرد یک سال گذشته کانون فرهنگی تربیتی آفتاب به همراه برنامه ها و فعالیت های 3 ماهه اول سال تحصیلی 1402-1401 و طبق تقویم مناسبت های محتلف ملی و مذهبی تدوین شده است.

وی افزود: در این دی وی دی ها که به صورت رایگان در اختیار معاونین پرورشی مدارس منطقه 19 قرار گرفته است، سرودها با کلام و بی کلام مناسب جشن ها و اعیاد مذهبی گنجانده شده است .

کانون آفتاب دارای ظرفیت‌های ارزشمندی در حوزه سرگرمی های آموزشی است

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه 19 در این نشست نیز گفت: کانون فرهنگی تربیتی آفتاب با هدف بارور کردن اوقات فراغت دانش آموزان مدارس با برنامه های گوناگون به منظور رشد و تعالی ابعاد مختلف شخصیت آنان فعالیت می کنند.

ملیحه موسوی بیان کرد: تعامل سازنده و ارتباط موثر کانون فرهنگی تربیتی با مدارس، مسیر شکوفایی و بالندگی استعدادهای نسل آینده جامعه را هموار می‌سازد.

وی افزود:کانون فرهنگی تربیتی آفتاب یکی از پایگاه های امن فکری و یک ظرفیت عظیم در مسیر اهداف تعلیم و تربیت دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار