بررسی نمودار قیمت 4 خودروی پرفروش داخلی

تهران (پانا) - چهار خودروی تیبا، کوییک، سورن پلاس و پراید از جمله پرتقاضاترین‌ها در بازار خرید و فروش خودرو است که در این گزارش به بررسی روند تغییر قیمت این چهار خودرو در یک‌ماه اخیر پرداخته شده است.

کد مطلب: ۱۳۴۲۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بررسی نمودار قیمت 4 خودروی پرفروش داخلی

بررسی قیمت 4 خودروی پرتقاضا در بازار خرید و فروش خودروهای داخلی:

بررسی روند قیمتی پراید 151 پلاس

یکی از خودروهای پرفروش داخلی پراید 151 پلاس است که حتی این روزها باوجود روند افزایشی قیمت خودرو متقاضی زیادی دارد. دلیل پرتقاضا بودن این خودرو قیمت پایین آن به تناسب بقیه خودروهای موجود در بازار است.

این خودرو در شروع فصل زمستان و سه روز اول دی ماه با قیمت 230 میلیون تومان خریدوفروش می‌شد و حالا بعد از گذشت یکمان با افزایش قیمت 35 میلیونی همراه شده و باقیمت 265 میلیون تومان هم‌اکنون معامله می‌شود.

در شرایطی که متقاضیان این نوع خودرو عمدتاً از طبقه متوسط هستند این افزایش قیمت باعث شده ریزش تقاضا داشته باشد چون اگر کارمندی در ابتدای ماه قصد خرید این خودرو را برای آخر ماه برنامه‌ریزی کرده باشد قاعدتاً با حقوق کارمندی 7 تا 8 میلیونی نمی‌تواند مابه‌التفاوت 35 میلیون تومانی را جبران کند.

بررسی قیمت تیبا هاچ بک EX

خودروی تیبا هم یکی دیگر از خودروهای پرطرفدار در جامعه است که به نسبت خودروی پراید برای عامه جامعه خوشنام تر است. طرفداران این خودرو طبقه متوسط رو به بالا هستند و در گذشته در ذهن جامعه عموماً استحکام این خودرو در مقایسه با پراید مثبت ارزیابی می‌شد.

این خودرو در شروع فصل زمستان باقیمت 280 میلیون تومان معامله شده است که نسبت به روز آخر پاییز با افزایش 10 میلیونی همراه بود اما روند افزایشی قیمت این خودرو به همین‌جا ختم نشد. در شرایط کنونی و بعد از گذشت یک ماه تیبا هاچ بک EXدر بازار آزاد با قیمت 312 میلیون تومان در حال معامله است.

بررسی قیمت کوییک دنده‌ای

خودروی کوییک از جمله خودروهایی است که به محض ورود به بازار به دلیل جذابیتی که در ظاهر داشت توجه جامعه را به خود جلب کرد هرچند بعد گذشت مدتی به گفته مصرف‌کنندگان این خودرو ظاهر خوبی دارد اما کارایی‌اش در حد همان خودروی پراید است. البته همچنان خودروی پر تقاضایی از سوی طبقه متوسط جامعه است.

بررسی قیمت کوییک دنده‌ای نشان می‌دهد که این خودرو در روزهای اول دی‌ماه با قیمت 270 میلیون تومان خریدوفروش می‌شد و حالا بعد از گذشت یک ماه باقیمت 300 میلیون تومان در حال معامله است.

بررسی قیمت سمند سورن پلاس بنزینی

خودروی سمند سورن پلاس بنزینی یکی دیگر از خودروهای پر متقاضی است که به دلیل قیمت مناسبی که دارد طرفداران خودش را دارد و البته این خودرو عموماً برای مسافربرها جایگاه ویژه‌ای دارد.

بررسی قیمت سمند سورن نشان می‌دهد که در روزهای اول دی‌ماه باقیمت 455 میلیون تومان معامله می‌شد و حالا باگذشت یک ماه قیمت این خودرو به 510 میلیون تومان رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار