ارزش ماه رجب همچون ماه رمضان، ماه بندگی خدا است

قرچک (پانا) - دانش‌آموزان مدارس قرچک، ارزش ماه رجب را برابر با شب قدر در ماه رمضان و ماه بندگی خدا برشمردند و بیان کردند ماه رجب از پر برکت‌ترین ماه های سال است.

کد مطلب: ۱۳۴۲۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ارزش ماه رجب همچون ماه رمضان، ماه بندگی خدا است

حنانه قدیمی، دانش آموز پایه هشتم از مدرسه ندای زهرا در خصوص فضایل ماه رجب، بیان کرد: «ماه‌ رجب یک ماه ارزشمند و پرفضیلت است. همچنین یکی از بهترین فرصت‌ها برای برآورده شدن نیت های ما است و بهتر است در این ماه یکدیگر را از یاد نبریم؛ ماه رجب از پر برکت ترین ماه های سال است.»

سارا مداح‌زاده، دانش آموز پایه یازدهم مدرسه محراب در ادامه افزود: «شب‌های ماه رجب، شب راز و نیاز، شب بخشش و بندگی است؛ شب‌هایی است که باید برای همدیگر دعا کنیم و چه بسا کمتر از شب‌های قدر و ماه رمضان نیست و نباید از این شب‌های پرفضیلت بی‌نصیب باشیم.»

کوثر سارا‌بیگی، دانش آموز پایه هشتم از مدرسه طاها قرچک در ادامه خاطرنشان کرد: «ماه رجب برای عنایات پرنور خداوند بر بندگانش است. در این ماه تمامی گناهان بخشیده شده و تمام حاجات اجابت می‌شوند؛ در این ماه ملائک میهمان خانه‌های اهل زمین هستند و حاجات قلبی آنان را به آسمان می‌برند.»

آیسان عباسی‌وند، دانش آموز پایه هشتم از مدرسه حدیث مهر گفت: «اولین شب جمعه ماه رجب به نام شب لیلة‌الرغائب نامگذاری شده است، ماهی است که عطا و بخشش خداوند بسیار است که یکی از ماه‌های ارزشمند به شمار می آید و یکی از بهترین روزهای این ماه برای مردم شب آرزوها و برآورده شدن آرزوهاست. در این شب ارزشمند درهای رحمت پروردگار به سوی زمین باز می‌شود و فرشتگان آماده اند تا آرزوها را با خود به آسمان ببرند.»

زهرا فعله‌گری، دانش آموز پایه هشتم از مدرسه شهید ملاآقایی در ادامه افزود: «روز پدر و میلاد باسعادت امام علی(ع) از مخصوص‌ترین مناسبت های ماه پرفضیلت رجب است. ماه رجب آنقدر پراهمیت است که تمامی امامان در سخنان خود در مورد این ماه سخن گفتند.»

دانش‌آموز خبرنگار: ندا جلیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار