در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

آموزش کمک‌های اولیه به دانش‌آموزان در دو ماه پایانی سال

تهران (پانا) - رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با تاکید بر ضرورت آموزش‌ کمک‌های اولیه و مواجهه با خطرات گفت مربیان هلال احمر در  دو ماه پایانی از سال جاری به مدارس کشور معرفی می‌شوند و با حضور در کلاس‌های درس دانش‌آموزان، اصول مقدماتی کمک‌های اولیه را آموزش می‌دهند.

کد مطلب: ۱۳۴۲۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش کمک‌های اولیه به دانش‌آموزان در دو ماه پایانی سال

محمد گلفشان، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با تاکید بر ضرورت آموزش‌های امدادی به دانش‌آموزان به پانا گفت: «نیاز است که دانش‌آموزان با آموزش کمک‌‌های اولیه و مواجهه با خطرات آشنا شوند و با توجه به ضرورتی که وجود دارد، این آموزش‌ها در دستور کار قرار دارد و در قالب طرح همتا اجرا می‌شود.»

وی تاکید کرد: «مربیان آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر در دو ماه پایانی از سال جاری به مدارس کشور معرفی می‌شوند و با حضور در کلاس‌های درس دانش‌آموزان، اصول مقدماتی کمک‌های اولیه را آموزش می‌دهند.»

گلفشان ادامه داد: «در مسیر آموزش‌هایی که ارائه می‌شود مربیان، دانش‌آموزانی که علاقمند هستند را شناسایی و به عضویت هلال احمر در خواهند آورد. این دسته از دانش‌آموزان نیز سال آینده تحت آموزش‌های تکمیلی قرار می‌گیرند تا توانایی آموزش کمک‌های اولیه و مواجهه با مخاطرات را به دیگر دانش‌آموزان داشته باشند. در مراحل بعدی نیز دانش‌آموزانی که در این طرح مشارکت کرده‌اند به عنوان سفیران آموزشی هلال احمر فعالیت می‌کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار