رئیس جمعیت هلال احمر اشتهارد در گفت‌وگو با پانا:

اولین بوت کمپ آموزشی، ترکیبی کمک‌های اولیه در مدارس اشتهارد

کرج (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشتهارد از اجرای طرح بوت کمپ در مدارس خبر داد و گفت هدف اصلی از این طرح این است که هر خانواده ایرانی حداقل یک امدادگر داشته باشد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اولین بوت کمپ آموزشی، ترکیبی کمک‌های اولیه در مدارس اشتهارد

مرتضی غلامی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشتهارد در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه این طرح با آموزش ۲۲ ساعت همراه است، عنوان کرد: «آموزش‌ها به صورت تلفیقی مجازی و حضوری برگزار می شود. کمک های اولیه، مخاطرات، پانسمان، حمل مصدوم و.... نکات حائز اهمیت و آموزشی هستند که در این طرح اجرا می شود.»

غلامی اضافه کرد: « برای اولین بار حدود ۵٠٠ نفر از دانش آموزان روستانشین شهرستان اشتهارد توانستند کمک های اولیه را فرا بگیرند همچنین ما در طرح تابستانه شوق رویش جمعیت هلال احمر که در بین مدارس و آحاد مردم برگزار شد، شاهد حضور جمعیت کثیری از علاقه مندان مخصوصا دانش آموزان بودیم.»

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان جامعه هدف هستند، عنوان کرد: «دانش آموزان سرمایه های کشور هستند و با توجه به همکاری هلال احمر و آموزش و پرورش در سال گذشته طرح های متعددی را اجرا کردیم. نمونه های آن طرح همتا برای دانش آموزان دبستانی و طرح کشوری دادرس برای دانش آموزان متوسطه اول بود.»

غلامی در پایان بیان کرد: «همچنین خارج از طرح های استانی و کشوری آموزش هایی را برای مدارس سطح دبیرستان در نظر داشتیم. امسال ‌ ۱۵مربی جدید را آموزش دادیم که در ایام سال تحصیلی آموزش ها را گسترده تر ارائه دهیم.»

دانش آموز خبرنگار: سیده سارا بهرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار