مدیرکل دفتر آموزش متوسطه دوم وزارت آموزش و پرورش:

قوانین و مقررات آموزش و پروش فصل الخطاب مدارس است

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش متوسطه دوم وزارت آموزش و پرورش در اختتامیه پنجمین دوره جشنواره کشوری ایده‌های نو و تجربه‌های اثربخش مدیران و معاونین مدارس متوسطه دوم گفت قوانین و مقررات آموزش و پروش فصل الخطاب مدارس است.

کد مطلب: ۱۳۴۲۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
قوانین و مقررات آموزش و پروش فصل الخطاب مدارس است

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه؛ عباس سلطانیان، مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه وزارت آموزش و پرورش در اولین روز از اختتامیه پنجمین دوره جشنواره کشوری ایده‌های نو و تجربه‌های اثربخش مدیران و معاونین مدارس متوسطه دوم که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس در حال برگزاری است، حضور یافت.

سلطانیان در ارتباط با وظایف مدیر مدرسه گفت: مدیر مدرسه، تنها یک ماموریت دارد «اجرای صحیح برنامه درسی»، مدیر مدرسه مسئول خلق محیط‌های تربیتی با رویکرد درست است. سازمان یادگیرنده ایجاد نمی‌شود مگر اینکه یادگیری فردی و گروهی را ترویج کنیم. قوانین و مقررات آموزش و پرورش فصل الخطاب ما در مدرسه است.

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری اظهار کرد: استان خراسان رضوی به دلیل داشتن توانمندی‌ها در این حوزه به عنوان دبیرخانه گروه مدیران مدارس دوره دوم متوسطه نظری انتخاب شده است. فعالیت‌ها و ماموریت‌های اصلی دبیرخانه، توسعه دانش و بینش و مهارت مدیران، شناسایی نیازهای توسعه حرفه‌ای مدیران، نهادینه کردن نگاه و رویکرد برنامه‌محوری در مدارس، نظارت دقیق بر عملکرد مدارس بزرگسالان است که باید به نحو مطلوبی انجام گیرد.

عضو شورای مدیران و مشاورین معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در پایان با اشاره به راهبردها و سیاست‌های اجرایی این دبیرخانه، اینگونه بیان کرد: توسعه عدالت در دسترسی به فرصت‌های آموزشی، کیفیت‌بخشی به آموزش و کاهش افت تحصیلی، بهبود فرایند هدایت تحصیلی، توسعه مهارت‌های علمی، عملی و پژوهشی دانش‌آموزان و طراحی و اجرای برنامه جامع نظارت و ارزشیابی از جمله برنامه‌های مدنظر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار