وزیر آموزش و پرورش:

"سامانه برپا" ظرفیتی مناسب در جهت عدالت تربیتی است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از "سامانه برنامه پشتیبان آموزشی" گفت "سامانه برپا" ظرفیتی مناسب در جهت عدالت تربیتی است باید این حرکات را قدر دانست و همچنین معلمان جدید هم باید وارد کار شوند و در هر عرصه‌ای که می‌توانند مشارکت کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۲۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
"سامانه برپا" ظرفیتی مناسب در جهت عدالت تربیتی است

یوسف نوری در مراسم رونمایی از طرح "سامانه برپا" (برنامه پشتیبان آموزشی) اظهار کرد: سامانه‌ برپا طبق دانش روز تهیه شده و از آخرین فناوری‌ها در حوزه فنی و مدل کسب و کاری در تهیه آن استفاده شده است.

وی ادامه داد: ما باید ظرفیت کار خیر را فراهم کنیم. آموزش و پرورش در دوران دفاع مقدس، از ظرفیت معلمان جهادی استفاده می‌کرد. بعدها که جهاد سازندگی ایجاد شد هم دوستان تلاش کردند تا امور تربیتی را نیز احیا کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مشارکت مردم در امور اجتماعی و سیاسی و اقدامات جهادی از برکات جمهوری اسلامی است، گفت: باید این بُعد را تقویت کرد و به مواردی چون امور تربیتی که حذف شده توجه کرده و آنها را برگردانیم.

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش از هر دو کلاس درس یک کلاس را خیرین می‌سازند، عنوان کرد: سامانه برپا ظرفیتی مناسب در جهت عدالت تربیتی است باید این حرکات را قدر بدانیم، همچنین معلمان جدید ما هم باید وارد کار شوند و در هر عرصه‌ای که می‌توانند مشارکت کنند.

نوری با بیان اینکه نهایت و غایت هر انسانی این است که هرآنچه را آموخته در جامعه نشر دهد، خطاب به دانشجو معلمان حاضر در این مراسم بیان کرد: زکات علم شما، انتشار آن است، امیدواریم این ائتلاف‌ها به خوبی شکل بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار