تاکید برضرورت فراگیرسازی و دسترسی افراد کم‌سواد و بی‌سواد به آموزش باکیفیت

کرج ( پانا)- معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت تفاهم‌نامه همکاری با موسسه مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل برای فراگیرسازی و دسترسی افراد کم‌سواد و بی‌سواد به آموزش باکیفیت منعقد شد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تاکید برضرورت فراگیرسازی و دسترسی افراد کم‌سواد و بی‌سواد به آموزش باکیفیت

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: در راستای کمک به تحقق شعار نصیب آموزشی برابر، مساعدت در پیشگیری از افزایش جمعیت بازماندگان از تحصیل، حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل برای بازگشت به چرخه آموزش با مهارت آموزی، فراهم کردن زمینه سرانجام بخشی به بی سوادی و تحقق رویکرد مردمی و نهضتی کردن سوادآموزی؛ تفاهم نامه ای با موسسه مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل منعقد شد تا در زمینه شناسایی و آموزش این افراد از ظرفیت های مجمع استفاده شود.

وی افزود: برای استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و خیرین لینکی تهیه شده و بصورت فراخوان در گروه‌های مجازی قرار گرفته است که تاکنون استقبال خوبی از آن به عمل آمده و لیست افراد جهادی احصا شده از این فراخوان در اختیار قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر قرار می گیرد.

عسگرپور ضمن تأکید بر ضرورت فراگیرسازی و دسترسی افراد کم سواد و بی‌سواد به آموزش باکیفیت گفت: سیاست های سازمان نهضت سوادآموزی بر جامعیت و تحت پوشش قرار دادن حداکثری آموزش برای افراد بازمانده از تحصیل است، به گونه‌ای که سوادآموز امکان انتخاب زمان و مکان آموزش مناسب با نیازها و شرایط خاص خود را دارند.

حیدر سمیرکرم نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های موسسه در زمینه شناسایی و جذب تارکان و بازماندگان از تحصیل و پالایش لیست های ارائه شده به آنان بر همکاری همه جانبه موسسه با آموزش و پرورش تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار