فرمانده سپاه رودهن خبر داد:

۱۰۰ دانش‌آموز دختر از رودهن، به اردوی راهیان نور اعزام شدند

رودهن (پانا) - فرمانده سپاه پاسداران رودهن، از اعزام ۱۰۰ دانش‌آموز دختر از رودهن، به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت این اردو خاستگاهی برای ارتقای تعهد و قدرشناسی از انقلاب و ولایت در بین دانش‌آموزان است که با برنامه‌ریزی هدفمند و منظم برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۱۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۰ دانش‌آموز دختر از رودهن، به اردوی راهیان نور اعزام شدند

اردوی راهیان نور در رودهن آغاز به کار کرد و ۱۰۰نفر از دانش‌آموزان دختر رودهن از مسجد انصارالحسین راهی اردوی راهیان نور در مناطق جنگی شدند.

در این مراسم زهرا رستمی، مدیر و مهدی حبیبی معاون پرورشی آموزش و پرورش رودهن، سرهنگ مهدی نورمحمدی معاونت بازرسی ناحیه جوادالائمه سپاه شهرستان دماوند، مسئولین شهرداری رودهن، ملیحه رباط سرپوشی مسئول بسیج حوزه حضرت مهدی(عج) رودهن حضور داشتند.

سروان صالح پاوندی فرمانده سپاه بخش رودهن، در این مراسم اظهار کرد: یکی از اقدامات فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، که پس از دوسال وقفه بدلیل شرایط کرونایی کشور شاهد برگزاری آن هستیم، اردوی راهیان نور است؛ در همین راستا ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان همراه با مربیان در مقطع متوسطه دوم دختران در قالب ۲ دستگاه اتوبوس به جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور با بدرقه مسئولین و خانواده‌ها از مسجد انصارالحسین(ع) رودهن اعزام می‌شوند‌.

وی افزود: این اردو فرصتی را فراهم می‌کند که دانش‌آموزان ما با هویت ملی و ایرانی خود آشنا شوند و درک کنند که در روزهای جنگ چه بر سر ایران و ایرانی آمده است، شهدا با رشادت‌های‌شان چه اقدامات بزرگ و سلحشورانه‌ انجام دادند و در چه شرایط سختی مدافع ایران بوده‌اند و تمام این موارد باعث خواهد شد تعهد و مسئولیت ملی در دانش‌آموزان ما ارتقا یابد و با وفاداری انقلابی حافظ ارزش‌ها و آرمان‌ها باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار