به میزبانی مجتمع آموزشی شهید محبی برگزار شد

انتخابات نماینده شورای دانش‌آموزی استثنایی شهر تهران

تهران(پانا) - در بیست و پنجمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی مدارس استثنایی شهر تهران، هر کدام از کاندیداها به مدت پنج دقیقه برنامه‌های خود را ارائه کردند و در پایان، با حضور نمایندگان مدارس استثنایی پسر و دختر شهر تهران انتخابات برگزار و منتخبین معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۳۴۱۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات نماینده شورای دانش‌آموزی استثنایی شهر تهران

بیست و پنجمین دوره انتخابات مجلس شورای دانش آموزی استثنایی شهر تهران با حضور حمید خیشه؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی فاطمه شیر محمدی؛ کارشناس مسئول پرورشی و تربیت بدنی حسنعلی افروزی زاده، کارشناس پرورشی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران و روسای شورای دانش آموزی مدارس مختلف شهر تهران برگزار شد.

حمید خیشه، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران اظهار کرد: شورای دانش آموزی یکی از ارکان مهم مدرسه است، هدف شورای دانش آموزی توانمند شدن دانش آموزان، افزایش مسئولیت پذیری و تصمیم گیری و آماده کردن دانش آموزان برای حضور در همه صحنه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، هنری و ورزشی در آینده است.

فاطمه شیرمحمدی کارشناس مسئول پرورشی و تربیت بدنی در ادامه اضافه کرد: وظیفه آموزش و پرورش، تربیت فرزندان شایسته است تا در آینده شهروندان خوبی داشته باشیم که در این راستا فعالیت هایی انجام شده ولی نیاز به برنامه ریزی ها و ایده های جدید است.

حسنعلی افروزی زاده، کارشناس پرورشی ضمن توضیح وظایف شورای دانش آموزی و نقش نمایندگان دانش آموزی در تصمیم گیری، نقش شورای مدرسه را مهم و لازم دانست و گفت: رویکرد ما در مدارس ایجاد تکریم شخصیت، روحیه مسئولیت پذیری، قدرت تصمیم گیری در دانش آموزان است که این امر از مدرسه شروع می شود، شورای دانش آموزی بازوی مشورتی در هر مدرسه است. همه انسان ها توانمندی ذاتی دارند و باید تلاش شود این توانایی ها، شناسایی و تبدیل به فعل شود.

بر اساس این گزارش هر کدام از کاندیداها به مدت پنج دقیقه برنامه های خود را ارائه کردند و در پایان انتخابات با حضور نمایندگان مدارس استثنایی پسر و دختر شهر تهران برگزار شد و نمایندگان دانش آموزان طبق آرای گرفته شده انتخاب شدند.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار