در دیدار مدیر کل آموزشو پرورش خراسان جنوبی با فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی عنوان شد

محبت سپاه ریشه در دل مردم ایران و ملل آزاده جهان دارد

فرهنگیان،درخط مقدم جبهه بصیرت افزایی و تربیت تمام ساحتی

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انقلابی و مقتدری است که محبت آن ریشه در قلب و دل نه تنها ملت ایران بلکه تمامی مظلومین و ملل آزاده جهان دارد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
محبت سپاه ریشه در دل مردم ایران و ملل آزاده جهان دارد

سید علیرضا موسوی نژاد، در دیدار با فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان که درمعیت معاونین،تنی چندازمسئولین ادارات و پردیس های دانشگاه فرهنگیان برگزارشد، اظهارکرد:جامعه فرهنگیان استان، قدردان زحمات پاسداران جان برکف سپاه اسلام بوده، هستند و خواهند بود.

وی با اشاه به حضور مؤثر سپاه پاسداران در عرصه های مختلف تأکید کرد: همچنان که پاسداران سرافراز سپاه اسلام همیشه در میانه میدان دفاع از مردم، ولایت و تمامیت ارضی ایران و بلاد اسلامی حضور فعال دارند، در خنثی سازی توطئه های دشمنان و مزدوران داخلی حضور فعال دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که فرهنگیان به عنوان افسران سپاه پیشرفت افتخار نقش آفرینی مؤثر در میادین فرهنگی، علمی، عقیدتی، تولیدی و اقتصادی دارند، عنوان کرد: معلمان فرهیخته، انقلابی و ولایتمدار بهارستان علم و ادب، در خط مقدم جبهه جنگ نرم و توطئه های ضد فرهنگی دشمن حضور داشته و در مسیر بصیرت افزایی و تربیت تمام ساحتی کودکان و نوجوانان این خطه تلاش می کنند.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی، علت شکست های پیاپی دشمن در عرصه های مختلف را تغییر ماهوی انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها و استوار بودن آن بر پایه اسلام ناب، مردم سالاری دینی و حرکت در مسیر عدالت دانست و اذعان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز همیشه در کنار مردم و همگام ولایت حرکت کرده است.

موسوی نژاد با اشاره به بیانات بنیان گذار کبیر انقلاب امام خمینی«ره» در خصوص دشمنی نظام سلطه با اسلام و شرط تداوم انقلاب، خاطر نشان کرد: لحظه ای غفلت از توطئه های دشمن و یا خدای نکرده کوتاهی در صیانت از اسلام ناب و ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، باعث می شود که تا سالها نامی از اسلام در ایران برده نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار