در مراسم افتتاح زمین چمن دبستان پسرانه شاهد شعبانی عنوان شد:

کشف استعدادهای ورزشی و تربیت از سنین پایه از راهکارهای قهرمان‌پروری است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 4 با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی با هدف طراحی، ایجاد و برقراری عدالت در فضاهای ورزشی در سراسر کشور در حال اجرا است ایجاد چنین فضاهایی برای دانش آموزان را در جهت تعالی اخلاقی، شخصیتی و ممانعت از انحرافات موثر و مفید دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۳۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
کشف استعدادهای ورزشی و تربیت از سنین پایه از راهکارهای قهرمان‌پروری است

مراسم افتتاح زمین چمن دبستان پسرانه شاهد شعبانی که با حضور هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه4 ،سید جواد فیاضی معاون پرورشی و تربیت بدنی ،مهناز اعتمادی معاون مقطع ابتدایی و جمعی از کارشناس مسئولان حوزه های مختلف این اداره همزمان با آیین نواخته شدن زنگ انقلاب برگزار شد.

جواد فیاضی معاون پرورشی و تربیت بدنی با اشاره به دستاوردهای علمی کشورمان گفت: امروز همه ما وظیفه داریم تلاش و کوشش در راه علم را ادامه داده تا شاهد پیشرفت و تعالی کشور در تمامی عرصه ها باشیم و با افزایش علم‌آموزی و با تلاش در تمامی عرصه‌ها حافظ ارزش‌های انقلاب و شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی با هدف طراحی ،ایجاد و برقراری عدالت در فضاهای ورزشی در سراسر کشور در حال اجرا است گفت: زمین چمن مصنوعی مزین به نام شهید سلیمانی همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی برای استفاده دانش آموزان افتتاح می شود.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه امکانات ورزشی و تفریحی، ایجاد چنین فضاهایی را بستر مناسبی برای رشد دانش آموزان عنوان کرد و گفت: ایجاد چنین فضاهایی برای دانش آموزان تعالی اخلاقی، شخصیتی و ممانعت از انحرافات را در بر خواهد داشت. همچنین کشف استعدادهای ورزشی و تربیت از سنین پایه را از راهکارهای قهرمان‌پروری و پهلوان‌پروری دانست و بر سرمایه‌گذاری کلان نهادهای مختلف در این زمینه تاکید کرد.

گفتنی است، زمین چمن دبستان پسرانه شاهد شعبانی با حضور هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار