رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور

معلمان در تمامی عرصه‌ها بخوبی درخشیدند

قم(پانا)- رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت معلمان سربازان گمنام عرصه تعلیم و تربیت هستند و در تمامی عرصه در گوشه و کنار کشور خوب درخشیدند.

کد مطلب: ۱۳۶۹۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
معلمان در تمامی عرصه‌ها بخوبی درخشیدند

مهدی فیاضی، رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم در مصلای قدس اظهار کرد: هفته معلم فرصت ارزشمندی برای بازخوانی نقش معلمان ارجمند در تربیت و پرورش آینده سازان میهن اسلامی است.

وی افزود: معلمان در تمامی عرصه های مهم و تاثیرگذار انقلاب، نقش اساسی و اثربخش دارند و امروز شاهد رویش های زیادی در جوانان و نوجوانان انقلابی هستیم.

فیاضی تاکید کرد: به یقین می توان گفت معلمان سربازان گمنام عرصه تعلیم و تربیت هستند و از این رو باید بیش از پیش قدر معلم را در پهنای جامعه گرامی بداریم.

وی همچنین در حاشیه نماز جمعه قم با آیت الله اعرافی، خطیب جمعه و مدیر حوزه های علمیه کشور دیدار و گزارشی از برنامه های آموزش و پرورش ارائه کرد.

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور در جریان این سفر یک روزه، ضمن بازدید ازپروژه های درحال ساخت با مشارکت کمیساریای عالی سازمان ملل درامور پناهندگان، عنوان کرد: برای سال آینده ان شاءالله چندین پروژه با توجه به جمعیت زیاد دانش آموزی اتباع به شهرستان های جعفرآباد و کهک و شهر قنوات قم اختصاص پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار