تحول تربیتی از اولویت های برنامه پرورشی در مدارس است

کرج (پانا)- نهمین کارگاه توانمندسازی مربیان ، معاونین و دبیران درس سبک زندگی در شهرستان ساوجبلاغ با حضورسردار فتح الهی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش ، فاطمه احمد خانی کارشناس مسئول مشاوره ،  نوید عالیانی کارشناس مسئول اردوها و فضای پرورشی  و فاطمه طاهری کارشناس مسئول اداره قرآن ، نماز و عترت  اداره کل آموزش و پرورش در کانون فرهنگی و تربیتی شهید مطهری این شهرستان  برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۳۴۱۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تحول تربیتی از اولویت های برنامه پرورشی در مدارس است

سردار فتح الهی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در نشست معاونین ، مربیان و دبیران درس تفکر و سبک زندگی شهرستان ساوجبلاغ عنوان کرد: سبک زندگی اسلامی بر اساس جهان بینی الهی شکل می گیرد و امام ، نظام امت را بر اساس دین و سبک زندگی اسلامی تربیت می کند. نظام خدا محور می گوید آیا آنچه شما در زمین زراعت می کنید دیده اید؟ آیا شما رویانده اید یا ما ؟اگر لحظه ای خداوند قطع فیض کند از ما یا هر موجودی ، ناموجود خواهد شد.
بنابراین مربی تربیتی در مدرسه وظیفه دارد امت بسازد، آن هم براساس سبک زندگی اسلامی چرا که تلفیق تربیت دینی با علم است که انسان ساز است.
صمد پو روستا مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ ضمن تقدیر از فعالیت های همکاران پرورشی در مدارس تحول تربیتی را از اولویت های برنامه پرورشی مدارس بر شمرد.

در ادامه جلسه کارگاهی فاطمه طاهری کارشناس مسئول قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش به تشریح و تبیین شیوه نامه ندای رحمت ۲ ( برنامه های حوزه قرآن ، نماز و عترت)و ارائه راهکار برای نحوه برگزاری مسابقات مدرسه و منطقه بر اساس سامانه نورینو پرداخت .
در پایان حجت الاسلام روح اله مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در جلسه کارگاهی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معاونین و مربیان تربیتی خاطر نشان کرد: باید با پویایی ،ایجاد نشاط وحرکت انقلابی نوجوانانمان را از دام های فضای مجازی که دشمن ایجاد کرده نجات دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار