خزانه‌دار شورای شهر تهران:

نفت کوره و گاز تولیدی استاندارد ندارد

تهران (پانا) - خزانه‌دار شورای شهر تهران با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد و حفاظت محیط زیست می‌گویند وظیفه‌شان را انجام داده‌اند، پس آلودگی هوا از کجاست، گفت نفت کوره و گاز تولیدی استاندارد ندارد و باید توضیح داده شود که ایراد کار از کجاست؟

کد مطلب: ۱۳۴۰۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
نفت کوره و گاز تولیدی استاندارد ندارد

حبیب کاشانی در یکصد و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اعلام می شود که شهرداری و شورا وظایف خود را در قانون هوای پاک انجام دادند، اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد و حفاظت محیط زیست نیز می گویند ما وظایف خود را انجام داده ایم، پس آلودگی هوا از کجاست؟ نفت کوره و گاز تولیدی ما استاندارد ندارد و باید توضیح داده شود که ایراد کار از کجاست؟

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مهلت تعیین عوارض تا پایان بهمن ماه است، یادآور شد: با توجه به اینکه در دوم بهمن ماه هستیم شهردار تهران با سرعت عمل بیشتر اقدام کند و لوایح را به شورا ارائه دهد.

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا نیز با بیان اینکه شورا می تواند از مقامات بخواهد توضیح بدهند، گفت: ما از رئیس سازمان ملی استاندارد برای ارائه گزارش تقدیر می کنیم اما سازمان استاندارد آخرین سازمانی بود که می توانستیم به شورا دعوت کنیم. دستگاه هایی که در به فراموشی سپردن اسقاط خودروها نقش دارند، باید گزارش ارائه دهند.

وی با بیان اینکه شاخص مدام در طول روز تغییر می کند، یادآور شد: باید از کسانی دعوت می شدند که نقش مهم تری در آلودگی هوا داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار