رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی:

اگر کسی شکر والدینش رابجا نیاورد، گویی شکر خدا را بجا نیاورده است

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی گفت باید شکرگذار زحمات پدر و مادر بود، چون اگرکسی شکر والدینش را بجا نیاورد، در حقیقت شکر خدا را بجا نیاورده است.

کد مطلب: ۱۳۴۰۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اگر کسی شکر والدینش رابجا نیاورد، گویی شکر خدا را بجا نیاورده است

حجت رضازاده در گفت وگو با پانا در کانون فرهنگی وتربیت بدنی پانزده خرداد، به مناسبت روز مادر و نزدیکی به روز پدر گفت: «فرزندان همیشه و در همه جا، باید در خصوص والدینشان احساس مسئولیت کنند. پدر و مادر این قدر برای ما مهم هستند که خداوند هم به موضوع تکریم از پدر و مادر اشاره کرده است. اگر کسی فرزند خوبی برای والدینش باشد، فرد مؤثری برای جامعه خواهد بود.»

وی خاطرنشان کرد: «فرزندان ما باید بدانند اگر به قله های موفقیت رسیدند، مرهون تلاش های شبانه روزی والدینشان است و باید از صمیم قلب به پدر و مادرشان احترام بگذارند. ما باید شکر گذار زحمات پدر و مادرمان باشیم، چون اگر کسی شکر والدینش را به جا نیاورد، شکر خدا را هم به جا نمی آورد. اگر جامعه ما به این نکات عمل کند، بیشتر مشکلاتش از بین می رود.»

در این مراسم که تعدادی از مسئولین اداره آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد مقدس هم حضور داشتند، از مادر شهید مدافع امنیت، شهید رسول دوست محمدی تقدیر به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار