مسئول سازمان بسیج زنان سپاه عاشورا:

شیوه رفتار حضرت زهرا بهترین الگو برای معرفی کردن به جوانان و نوجوانان است

تبریز (پانا) - مسئول سازمان بسیج زنان سپاه عاشورا ضمن اشاره به مقام زن و مادر، شیوه رفتار حضرت زهرا (س) را بهترین الگو برای معرفی کردن به جوانان و نوجوانان دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۹۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
شیوه رفتار حضرت زهرا بهترین الگو برای معرفی کردن به جوانان و نوجوانان است

منصوره کیانی در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز زن گفت: اگر چهره حضرت زهرا (س) و چهره بانوان موفق که بعد از انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس و دروان کرونا ایثار و فداکاری کردند به عنوان الگوی سوم زن مسلمان به فرزندان خود معرفی کنیم و شاخصه های زندگی این عزیزان را به خوبی به آنان ارائه دهیم، دیگر هیچ کسی دنبال الگو های دیگر نمی رود.

وی اظهار کرد: شیوه رفتار حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای معرفی کردن به جوانان و نوجوانان است که در مراحل زندگی خود سرلوحه خود قرار دهند.

کیانی خاطرنشان کرد: متاسفانه نقش مادری به خاطر تغییر و تحول سبک زندگی در جامعه جایگاه خود را از دست داده است و وظیفه ما این است که جایگاه و ارزش مادری را به مقام اصلی خود دوباره برگردانیم.

وی در پایان گفت: امید است با کمک رسانه ها بتوانیم مقام زن و مادر را دوباره به جایگاه اصلی خود برگردانیم و شاهد بهترین رویداد ها باشیم.

شایان ذکر در پایان این جلسه از بانوان فعال رسانه ای آذربایجان شرقی و همچنین از سرپرست خبرگزاری پانا این استان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار