فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به طرح ۳۱۳ سازمان دانش‌آموزی؛

طرح 313 سازمان دانش‌آموزی در راستای تربیت نسل نوجوان در شان انقلاب اسلامی است

تبریز( پانا) - فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه طرح 313 در راستای تقویت دختران و پسران در شان انقلاب اسلامی است، آنها را به شرکت گسترده در برنامه ها و طرح های تربیتی و تعلیمی فرا خواند.

کد مطلب: ۱۳۲۵۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح 313 سازمان دانش‌آموزی در راستای تربیت نسل نوجوان در شان انقلاب اسلامی است

سردار اصغر عباسقلی زاده در گفت و گو با پانا در رابطه با طرح ۳۱۳ سازمان دانش آموزی گفت: «قطعا طرح ها، دستورات و فرامین و رهنمودهایی که مقام معظم رهبری صادر می‌کنند، از صفر تا صدش به نفع جامعه، دانش آموزان و خانواده ها است.»

وی افزود: «این طرح در راستای تقویت دختران و پسران در شان انقلاب اسلامی است. باید دانش آموزان ما با مشارکت در انواع طرح ها و انواع برنامه ها مخصوصا برنامه هایی که از نظر تربیتی و تعلیمی بتواند دانش آموزان را به تراز انقلاب برساند شرکت کنند و ما را در تربیت نیروهایی که بتوانند راه شهدای اسلام ناب را ادامه دهند، یاری کنند.»
فرمانده سپاه عاشورا هدف و آرمان اصلی انقلاب را پیاده سازی احکام خداوند تبارک و تعالی دانست و ادامه داد:«این محقق نمی‌شود مگر اینکه دانش آموزان در تمامی طرح های دولتی و غیردولتی شرکت کنند.»

وی افزود: «طرح های مانند طرح های بسیج دانش آموزی و سازمان دانش آموزی و... و اینها دست به دست هم می‌دهند که انشاالله بتوانیم با همکاری و همراهی در خدمت نظام اسلام ولایی باشیم و با هویت بخشی به دانش آموزان به تاثی از شهدا این طرح اجرا شده و راه شهدا را ادامه دهیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار