فرمانده سپاه عاشورا:

سپاه پاسداران هر فتنه‌ای که روی داده را خنثی کرده است

تبریز(پانا)- فرمانده سپاه عاشورا با بیان این که سپاه پاسداران هر فتنه‌ای که روی داده را خنثی کرده است، به رشادت ها و فعالیت های این نهاد تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
سپاه پاسداران هر فتنه‌ای که روی داده را خنثی کرده است

سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز (دوشنبه) در جمع بانوان شاغل سپاه عاشورا با اشاره به نقش‌آفرینی سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف و مواقع مورد نیاز، اظهار داشت: سپاه در زمان کاستی‌ها و محرومیت‌ها میدان‌داری کرده است.

وی افزود: افتخار سپاه و بسیج نقش‌آفرینی و شورآفرینی در زمان‌های لازم و بحران‌ها بوده چرا که تداوم انقلاب منوط به عملکرد این نهاد انقلابی در خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: سپاه خدمت به مردم را جزء وظایف خود می‌داند هرچند بسیاری از امور که سپاه و بسیج در آن میدان داری می‌کند از وظایف آن‌ها نیست اما وقتی مشکلی پیش می‌آید در خدمات به مردم وارد کار می‌شوند.

سردار عباسقلی‌زاده اضافه کرد: هر فتنه‌ای که روی داده سپاه آن را مدیریت و خنثی کرده و با وجود مظلومیت و گمنامی توانسته تکلیف خود را در این راستا عملی کند چرا که رسالت سپاه به وسعت دنیاست.

وی در ادامه به نقش بانوان در جامعه و خانواده اشاره کرد و متذکر شد: بانوان با الگو قرار دادن حضرت فاطمه (س) افتخار بزرگی در جهان خلق کردند و افتخار مهم بانوان نقش مادری و تربیت فرزندان است.

سردار عباسقلی‌زاده یادآور شد: امروز بانوان نقش مهمی در جامعه دارند و در هر زمینه‌ای که ورود یافتند با همت خود توانستند موفق عمل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار