فرماندار خلیل‌آباد: 

بیش از ۲۶۰ دانش آموز خلیل آبادی بازمانده از تحصیل هستند

خلیل آباد (پانا) - فرماندار شهرستان خلیل آباد از ۲۶۰ نفر دانش‌آموزی که در مقطع ابتدایی و متوسطه اول بازمانده از تحصیل هستند، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۲۶۰ دانش آموز خلیل آبادی بازمانده از تحصیل هستند

سید مسعود یاوری در دهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد با تاکید بر اینکه باید تکلیف افراد بازمانده از تحصیل شهرستان مشخص شود، اظهار کرد: بیش از 260 نفر در مقاطع مختلف از جمله ابتدایی و متوسطه اول که به دلائلی از ادامه تحصیل بازمانده اند باید توسط مشاورین و حوزه آموزشی آموزش وپرورش تعیین تکلیف شوند.

وی با بیان اینکه در جلسه بعدی شورای آموزش وپرورش بحث دستور جلسه اقدامات انجام شده در بحث ترک تحصیل و یا بازماندگان از تحصیل باشد، گفت: تمهیدات لازم بایستی برای بررسی وضعیت این دانش آموزان بعمل آید.

در ادامه این نشست، علیرضا برمکی، مدیر آموزش وپرورش خلیل آباد با عرض تبریک هفته شورای آموزش و پرورش و با بیان فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شوراهای آموزش و پرورش، تبلور اراده مردم و نظارت همگانی بر تعلیم و تربیت کشور است، بیان کرد: نماد واقعی مردم سالاری دینی را در شوراهای آموزش و پرورش می توان دید.

علیرضا برمکی در همین راستا به برگزاری کنکور آزمایشی امسال اشاره کرد و با بیان اینکه در کنکور سراسری این هفته تعداد 484 دانش آموز در این شهرستان در رشته های مختلف تحصیلی به رقابت علمی برای کنکور امسال می پردازند، اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور امسال که در کل شامل 192 کنکوری پسر و 281 کنکوری دختر هستیم، اندیشیده شده است و در این راستا تعداد 92 نفر به عنوان عوامل اجرایی دست اندرکار در امر برگزاری کنکور خلیل آباد هستند.

وی به کسب توفیق استانی در حوزه سوادآموزی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه درصد جذب بی‌سوادان در شهرستان از درصد استانی بیشتر شده، در استانداری از آموزش و پرورش خلیل آباد بعنوان دستگاه برتر در حوزه سوادآموزی تقدیر بعمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار