در گفت‌وگو با پانا:

محمد منصوری: پرسپولیس قهرمانی می خواهد باید بازی‌های خانگی‌اش را ببرد

رفتن لوکادیا باعث درخشش عمری شد/پرسپولیس مدعی جدی قهرمانی است/ذوب آهن را می بریم

تهران (پانا) - بازیکن چپ پای سابق پرسپولیس معتقد است اگر این تیم قهرمانی می‌خواهد باید در بازی‌های خانگی‌اش آمار صددرصد پیروزی را کسب کند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
محمد منصوری: پرسپولیس قهرمانی می خواهد باید بازی‌های خانگی‌اش را ببرد

امجد عبدی - محمد منصوری در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به عملکرد پرسپولیس اظهار داشت: «بعد از جام جهانی، پرسپولیس دو مساوی داشت که درمجموع نتیجه بدی نبود. دقایق آخر توانست بازی باخته به استقلال را به‌تساوی بکشاند. اگر می‌باخت، ۲ امتیاز به استقلال اضافه می‌شد و یک امتیاز از پرسپولیس کم. مقابل پیکان هم که بدشانس بودیم و توپ‌های ما گل نشد. اما همان پیکان یقه دیگر رقبا را گرفت و سپاهان را برد.»

وی افزود: «بعد از دو مساوی، دو برد خیلی خوب مقابل گل گهر و نساجی گرفتیم که در ۲ بازی ۷ گل زدیم. نتایج تیم عالی بود و توانستیم نیم‌فصل اول را با اختلاف ۴ امتیاز و قهرمانی به پایان برسانیم. امسال تیم‌ها نسبت به هم نزدیک هستند و تفاوت فنی زیادی ندارند. شرایط،طوری است که با باخت و مساوی تیم‌ها رتبه‌هایشان تغییر می‌کند. وقتی تیمی وارد بحران می‌شود که تیم‌های رقیبش برنده شوند. همان موقع هم که پرسپولیس مساوی می‌کرد، تیم‌های رقیبش هم نمی‌توانستند ببرند. کلاً همه تیم‌ها نوسان داشتند.»

بازیکن پیشین پرسپولیس تصریح کرد: «لیگ ما تیم‌ها قوی هستند. نتایج هم قابل پیش‌بینی نیست. نیم‌فصل دوم شک نکنید امتیاز گیری سخت‌تر می‌شود. تیم‌ها خیلی سخت به هم امتیاز می‌دهند. پرسپولیس اگر قهرمانی می‌خواهد باید تمام بازی‌های خانگی‌اش را با آمار صد درصد پیروزی پشت سر بگذارد. لوکادیا مهاجم زهرداری بود اما رفتنش برای محمد عمری خیر داشت و باعث درخشش او شد. لوکادیا وقتی بود، پرسپولیس از دقیقه ۵۰ به بعد، انگار ده نفره می‌شد. اما الان میزان دوندگی تیم زیاد شده است. با بازگشت عیسی آل کثیر خط حمله پرسپولیس هم راه می‌افتد. درست است یک سال بازی نکرده اما انگیزه زیادی دارد و با جو تیم آشناست. البته در ۴ بازی اخیر پرسپولیس در ایجاد موقعیت عالی بوده است. فقط مقابل پیکان و ون پارس با بدشانسی توپ‌ها گل نشد. بعضی موقع پیش می‌آید.»

محمد منصوری گفت: «پرسپولیس بازیکنان خلاقی دارد. مهدی ترابی، صادقی، عمری، سروش و امیری می‌توانند از خلاقیتشان استفاده کنند. در مواقعی که تیم‌ها تدافعی کار می‌کنند و عقب می‌نشینند، با شوت از راه دور می‌شود به گل رسید. همان حربه‌ای که در مقابل گل گهر و نساجی هم توانستیم به گل برسیم. معتقدم هنوز پرسپولیس مدعی جدی قهرمانی است. بین تیم‌های مدعی شانس بالایی برای موفقیت دارد. گل گهر، سپاهان و استقلال هم شانس دارند. اما تیم‌های دیگر شانس بالا آمدن ندارند. درست است تراکتور روند صعودی دارد اما بعید می‌دانم بتواند خودش را به جمع مدعیان برساند.»

وی با اشاره به تقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن تأکید کرد: «بازی با ذوب‌آهن همیشه سخت است. مخصوصاً وقتی که مهدی تارتار مربی باشد. ما باید نیم‌فصل اول هم آن‌ها را می‌بردیم. دو توپ ما به تیر آن‌ها خورد. این ۳ امتیاز در شروع نیم‌فصل دوم روحیه‌بخش خواهد بود. باید تمام امتیازهای بازی‌های خانگی را بگیریم. به نظرم آن باختی هم که به تراکتور دادیم، فنی نبود و شرایط روحی روانی تیم به‌هم‌ریخته بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار