لیگ برتر فوتبال ایران؛ زور ژنرال به تراکتور نرسید‌

تهران (پانا) - آخرین دیدار از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال را تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و گل گهر سیرجان برگزار کردند.

کد مطلب: ۱۳۴۰۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر فوتبال ایران؛ زور ژنرال به تراکتور نرسید‌

‌با برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و گل گهر سیرجان پرونده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در هفته شانزدهم بسته شد.

در دقیقه ۲۷ بازی روی ارسال از جناحین توپ در دهانه دروازه به کاوه رضایی رسید و این بازیکن موفق شد در دقیقه ۲۷ اولین گل را برای تیم میزبان به ثمر بر ساند.

تیم فوتبال گل گهر در دقیقه ۳۰ به یک ضربه پنالتی دست یافت و قاسمی نژاد این توپ را تبدیل به گل کرد تا بازی ۱ بر ۱ مساوی شود.

دقیقه ۳۵ بازی حمله تیم فوتبال گل گهر روی دروازه تیم فوتبال تراکتور شکاری موفق شد دومین گل را وارد دروازه تیم فوتبال تراکتور کند تا میهمان ۲ بر ۱ جلو بیفتد.

تراکتور که نمی‌خواست این بازی را بازنده به رختکن برود در دقیقه ۴۰ با ارسال یک توپ روی دروازه گل گهر سیران و ضربه سر هادی محمدی با اشتباه بازیکن خط دفاعی گل گهربه گل دوم میزبان تبدیل شد و بازی در نیمه اول ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسید.

تلاش دو تیم در نیمه دوم نتیجه ای نداد و به جز 3 مورد کارت زرد برای دو تیم گلی در بر نداشت و تیم گل گهر با 1 امتیاز این دیدار در رده سوم جدول با 29 امتیاز قرار گرفت و تیم فوتبال تراکتور تبریز با 23 امتیاز در رده ششم باقی ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار