برگزاری جلسه توجیهی عوامل کنکور سراسری در ناحیه یک اردبیل

اردبیل (پانا) - جلسه توجیهی عوامل کنکور سراسری در سال 1401 درآموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه توجیهی عوامل کنکور سراسری در ناحیه یک اردبیل

در این جلسه توحید مجیدی اردبیلی ،مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل طی سخنانی ضمن اشاره به اهمیت و حساسیت کنکور برای داوطلبین و اولیای آنان، اظهار کرد: برگزاری مطلوب و مناسب این آزمون‌ها ظرفیت خوبی برای نشان دادن سطح علمی شهرستان است.

وی گفت: کنکور یکی از رویدادهای بزرگ علمی کشور است و در این رقابت علمی باید اعتماد خانواده ها را با حس وظیفه پاسخگو باشیم و جلب کنیم، بنابراین رعایت نکات ضروری و توصیه‌های لازم برای مراقبین و عوامل اجرایی در راستای ایجاد محیطی آرام و مناسب در برگزاری آزمون سراسری با اهمیت است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل با بیان اینکه استرس یکی از عوامل کاهش موفقیت داوطلبان است، تصریح کرد: به همان اندازه که استرس قبل از برگزاری آزمون در مطالعه و بازدهی دانش آموزان مضر است، وجود استرس در حین برگزاری نیز در موفقیت آنان اثر نامطلوبی دارد که ضروری است تا عوامل برگزارکننده با رعایت همه مسائل، دقت کافی و رفتار مناسب از بروز هر نوع استرس در آنها خودداری کنند.

در ادامه جلسه مطالبی از جمله رعایت کامل قوانین و مقررات در رابطه با زمان شروع و اتمام کنکور، لوازم مجاز و غیرمجاز در کنکور، چک لیست شرح وظایف مسئولان و مدیران حوزه ها ، تاخیر و غیبت در جلسه، قوانین خاص نابینایان، چپ دست ها و شرایط کرونایی، وظایف رابط، سرپرست، مراقبین حوزه های، سیستم های حفاظتی، حراستی و ... مطرح شد و همچنین بر آماده سازی هرچه بهتر و مطلوب‌تر حوزه‌های برگزارکننده کنکور سراسری و شرح وظایف و عوامل اجرایی تاکید شد.

گفتنی است مدارس ناحیه یک میزبان هزار و ششصد و نود و دو نفر از داوطلبین کنکور در 7 حوزه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار