رقابت ۲۷ هزار داوطلب کنکور سراسری در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی از رقابت ۲۷ هزار و ۵۴ نفر داوطلب کنکور سراسری در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
رقابت ۲۷ هزار داوطلب کنکور سراسری در استان اردبیل

ترحم مصری،معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی با اعلام این خبر افزود: از این تعداد داوطلب کنکور سراسری که رقابتشان از روز چهارشنبه آغاز می‌شود، ۶۰ درصد خانم و ۴۰ درصد آقا هستند.

وی اظهار کرد: آزمون امسال در هفت شهرستان استان شامل اردبیل، مشگین‌شهر، خلخال، گرمی، نمین، بیله‌سوار و پارس‌آباد برگزار شده و داوطلبان کنکور با هم رقابت علمی سالمی را خواهند داشت.

به گفته معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی ، رشته‌های برگزاری این آزمون ریاضی فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی است و بیشترین داوطلب کنکور امسال در استان اردبیل مربوط به رشته علوم تجربی است که ۱۲ هزار و ۵۰۲ نفر در این آزمون با هم رقابت می‌کنند.

مصری ادامه داد: کنکور سراسری امسال از صبح روز چهارشنبه آغاز شده و تا ظهر روز شنبه ادامه خواهد داشت.

وی افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی را یادآور شد و گفت: هر چند در سطح کارشناسی ما با افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو روبه‌رو نیستیم اما در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا ظرفیت پذیرش دانشجو و افزایش رشته‌های جدید را شاهد هستیم.

معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی به داوطلبان کنکور توصیه کرد تا نسبت به دریافت پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کرده و در روز برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه را همراه با شناسنامه و کارت ملی به همراه داشته باشند.

مصری به راه‌اندازی باجه‌های رفع نقص از روز سه‌شنبه هفتم تیرماه خبر داد و گفت: این باجه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی، نمین، خلخال، گرمی، بیله‌سوار، پارس‌آباد و مشگین‌شهر دایر خواهد بود و در صورت مغایرت مشخصات داوطلبان با کارت صادر شده، نسبت به رفع این نقص اقدام خواهد شد.

وی اضافه کرد: این باجه‌های رفع نقص تا روز جمعه فعال بوده و داوطلبان باید قبل از برگزاری آزمون در صورت داشتن ایرادات در پرینت کارت ورود به جلسه خود آن را با مسئولان این باجه‌ها در میان بگذارند تا مشکلات به سرعت رفع شود.

معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی تمام امکانات خود را در برگزاری شایسته این آزمون به کار گرفته تا در بهترین شرایط آزمون سراسری ۱۴۰۱ برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار