رئیس مجمع نمایندگان گیلان خبر داد؛

وزیر آموزش وپرورش به گیلان سفر می‌کند

تهران (پانا) - رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به سفر یک‌روزه وزیر آموزش‌وپرورش به گیلان‌ گفت‌ یوسف نوری وزیر آموزش‌و‌پرورش پنجشنبه این هفته به استان سفر می‌کند و برنامه‌هایی برای بررسی مسائل آموزشی و پرورشی استان خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۳۳۹۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش وپرورش به گیلان سفر می‌کند

به گزارش خانه ملت، محمدرضا احمدی سنگری‌ در تشریح سفر وزیر آموزش و پرورش به استان گیلان، اظهار کرد: این دعوت، پس از حضور وزیر آموزش و پرورش ‌در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح و مقرر شد این سفر به گیلان انجام شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به سفر یک‌روزه وزیر آموزش و پرورش به گیلان، افزود: یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش پنجشنبه ۲۹ دی به استان سفر می‌‎کند و برنامه‌هایی به‌منظور بررسی مسائل آموزشی و پرورشی استان خواهد داشت.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دیدار با خانواده معظم شهداء، نماینده ولی فقیه، استاندار و نشست با مجمع نمایندگان استان، معلمان استان و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها، از برنامه‌های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به گیلان است.

احمدی سنگری با بیان اینکه امیدواریم این سفر منشاء خیر در حل مسائل و مشکلات حوزه آموزشی استان باشد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا در برگزاری جلسات و نشست‌ها با وزیر آموزش و پرورش، اهم مشکلات و کاستی‌های حوزه آموزشی و تربیتی را نشان دهیم تا بتوانیم در مسیر تقویت نظام آموزش و پرورش گام موثری برداریم و بستر توسعه متوازن این حوزه پراهمیت را فراهم آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار