استاندار مازندران در هشتمین اجلاسیه استانی نماز:

توجه و حضور مدیران در صفوف نماز جماعت ادارات، ستودنی است

ساری(پانا) - استاندار مازندران در هشتمین اجلاسیه استانی نماز گفت توجه و حضور مدیران در صفوف نماز جماعت ادارات، ستودنی است.

کد مطلب: ۱۳۳۹۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
توجه و حضور مدیران در صفوف نماز جماعت ادارات، ستودنی است

سید محمود حسینی‌پور در ابتدا به همه مهمانان حاضر در این جلسه به‌ویژه حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی خیرمقدم گفت.

وی در ادامه به سابقه فعالیت فرهنگی رئیس ستاد اقامه نماز کشور اشاره‌ کرد و گفت: مردم استان بیشترین خاطرات در حوزه مسائل فرهنگی و قرآنی را از برنامه‌های استاد قرائتی دارند که با زبانی رسا در ذهن‌ها ماندگار شد.

استاندار مازندران همچنین به پیشینه مسائل دینی و فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: مردم این استان هم در انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس‌ در شمار استان‌های پیشرو و پیشتاز بودند ضمن این‌که مازندران در جبهه مقاومت نیز پرچمدار بوده است و شهدای بسیاری تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

نماینده عالی دولت در استان به موضوع نماز اشاره کرد و گفت: با برنامه‌هایی که حجت‌الاسلام ابراهیمی دبیر ستاد اقامه نماز استان داشتند، توجه و حضور مدیران در صفوف نماز جماعت ستودنی است و برنامه داریم شاهد اثرگذاری بیشتر نماز بر تربیت عمومی جامعه باشیم.

وی در ادامه به محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: برنامه داریم مساجد بین راهی و امامزاده‌ها در بین مسیرها به روی نمازگزاران باز باشد به ویژه این‌که مازندران در شمار استان‌های مسافرپذیر است و لازم است این مراکز برای بهره‌برداری معنوی مردم مهیا باشد.

استاندار مازندران در ادامه از تلاش دستگاه تعلیم و تربیت مازندران و شخص حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش استان در برقراری نماز جماعت در مدارس و توجه ویژه به این موضوع قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار