معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران خبر داد:

ادارات، مدارس و دانشگاه‌های مازندران شنبه تعطیل شدند

مدارس مازندران شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ تعطیل است

مازندران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران گفت فردا شنبه( ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ ) تمامی دستگاه های اجرایی ، مدارس و دانشگاه های استان تعطیل است.

کد مطلب: ۱۳۳۸۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ادارات، مدارس و دانشگاه‌های مازندران شنبه تعطیل شدند

امید محبی افزود: نظر به ضرورت مدیریت در مصرف گاز با هدف انتفاع مردم شریف استان از نعمت برخورداری از گاز طبیعی به استناد اختیارات واگذار شده در بند ۶ تصویب نامه هیات وزیران به استانداران حسب تصمیمات اتخاذ شده با راهبری و دستور استاندار مازندران تعطیلی روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ برای تمامی دستگاه های اجرایی استان، مراکز دولتی و واحدهای آموزشی به استثنای بانک ها، نهادهای عمومی، خدماتی و امداد رسان، عوامل انتظامی و نظامی با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ می‌شود.

محبی ادامه داد: با عنایت به اینکه هدف از تعطیلی ادارات، صرفه جویی در مصرف گاز است دستگاه های اجرایی استان موظف هستند در روز موصوف کاهش قابل ملاحظه مصرف را که به تایید شرکت گاز استان خواهد رسید، ثبت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران تاکید کرد: علاوه بر عدم توقف مسیر خدمت رسانی در امورات محوله به شیوه مقتضی تدبیر در مدیریت مصرف مورد تاکید موکد است.

امتحانات هماهنگ کشوری و آزمون‌های نهایی برگزار خواهد شد

محبی بیان کرد: به منظور پرهیز از اخلال در نظم مراکز آموزشی و دانشگاهی و همچنین جلوگیری از هرگونه ناهماهنگی های احتمالی ساعت برگزاری آزمون های نهایی در پایه دوازدهم و سایر امتحانات هماهنگ کشوری در ساعت‌های مقرر قبلی برگزار خواهد شد اما مدارس برای سایر مقاطع تحصیلی در روز شنبه تعطیل خواهد بود.

مدیران ملزم به حضور در محل کار هستند

دبیر شورای اداری استان مازندران ادامه داد: با دستور استاندار ، تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ملزم به حضور در محل کار خود هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار