کارشناس مسئول تربیت‌بدنی منطقه۹ همزمان با گرامیداشت روز زن اظهار کرد:

توجه به ورزش دانش‌آموزان دختر توجه به سلامت جامعه است

تهران (پانا) - کارشناس مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه 9‌ توجه به ورزش بانوان را توجه به سلامت خانواده و جامعه دانست و بر لزوم توجه بیش از پیش به ورزش این دو قشر مهم جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
توجه به ورزش دانش‌آموزان دختر توجه به سلامت جامعه است

مژگان افتخارزاده در حاشیه برگزاری مسابقه پرتاب دارت که با هدف افزایش نشاط و شادابی جمعی بانوان و در فضایی صمیمی ویژه بانوان اداره برگزار شد، با اشاره به اینکه توجه به ورزش بانوان، توجه به سلامت خانواده است گفت: اگر بتوانیم فضای سالم و ایمنی را برای مادر و خواهران ورزشکار فراهم کنیم، می‌توانیم جامعه و خانواده‌ای با نشاط و سالم را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه سلامت هر جامعه‌ای را سلامت افراد آن جامعه تضمین می‌کند، گفت: در این بین اما از بین تمامی افراد جامعه، ورزش کردن دختران اهمیتی به مراتب بیشتر دارد، چرا که دختران امروز، مادران فردای جوامع هستند که در صورت سلامت بودن، می‌توانند نسلی سالم و تندرست را تربیت کنند.

کارشناس مسئول تربیت‌بدنی منطقه 9 تاکید کرد: حال آن‌که همین مادر اگر توانایی لازم برای پذیرش این مسئولیت را نداشته باشد ‌یا به‌صورت کامل آن را انجام ندهد،‌ جامعه با ایجاد یک نسل سالم به مشکل برخواهد خورد، چرا که مادران افسرده و درمانده،‌ نه توانایی و نه خودباوری تربیت نسلی قوی و تاثیرگذار را دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار