مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان:

برگزاری پویش مجازی سلام مادر در شبکه شاد در استان اصفهان

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان از برگزاری پویش مجازی«سلام مادر» در شبکه شاد همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا و روز مادر و بزرگداشت مقام زن در استان اصفهان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پویش مجازی سلام مادر در شبکه شاد در استان اصفهان

اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «باید کاری کنیم که بچه‌ها دست مادر را حتماً ببوسند؛ اسلام دنبال این است.» بر همین اساس امسال همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) و روز مادر و بزرگداشت مقام زن، سازمان دانش آموزی استان اصفهان همزمان با سراسر کشور اقدام به برگزاری پویش مجازی «دست‌بوسِ مادر» در شبکه شاد کرده است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان می‌توانند با ثبت و ضبط تصاویر خود از خرید گل، اهدای آن به مادران گرامی و بوسیدن دست مادران در این پویش شرکت کنند و تصاویر خود را برای بارگذاری در کانال جشنواره‌های سازمان دانش‌آموزی، به نشانی salam_madar1401 در شبکه شاد ارسال کنند.

رحمتی حضور در خانه مادران شهدا در محله‌های مختلف و تجلیل از این عزیزان و کاشتن گل به یاد مادرانی که از دنیا رفته‌اند را از برنامه های خوب پویش «سلام مادر»دانست که دانش‌آموزان می‌توانند با ثبت این لحظات و ارسال آن به نشانی ذکر شده در این پویش شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار