پیام تبریک مدیر سامان دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س)

اصفهان (پانا) - مدیر سامان دانش آموزی استان اصفهان با صدور پیامی میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۳۸۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سامان دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت  میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س)

متن پیام اکبر رحمتی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا اعطیناک الکوثر، فصّل لربّک وانحر، انّ شانئک هوالابتر

«بیستم جمادی‌الثانی» سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) دخت نبی مکرم اسلام(ص)، مادر اهل‌بیت(ع)، چشمه‌ی زلال ولایت و واسطه‌ی فیض امامت و اسوه تقوی و معنویت، جلوه‌ای از جمال خداوند در عالم هستی و یادآور جایگاه رفیع و مقام والای زن و مادر در تفکر الهی و فرهنگ اسلامی است که درتاریخ پرافتخار این سرزمین و نظام تعلیم وتربیت، زیباترین جلوه های عشق وایثار را به تصویر کشیده‌اند.

وجود مقدس و پر برکت آن حضرت در پیشگاه ذات اقدس متعال و ائمه‌ معصومین (ع) از عظمت و منزلت بی‌بدیلی برخوردار بوده و زندگی درخشان این بانوی بزرگوار، الگویی برای همه‌ انسان‌ها به ‌ویژه زنان مسلمان است.


ولادت حضرت زهـرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، فرصت ارزشمندی برای تکریـم و تجلیـل مادران و زنان جامعه اسلامی به ویژه بانوان فرهنگی و ترویج ارزش ها، فضائل و کرامات بانوی اول اسلام در فضای این سرزمین نورانی است.

اینجانب ضمن تبریک میلاد فرخنده ی دردانه آفرینش برای مادران عزیز و بانوان شریف به ویژه فرهنگیان و معلمان مدارس استان اصفهان تندرستی و شادکامی و توفیق خدمت بیشتر را مسألت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار