رئیس اداره نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

برگزاری کلاس‌های تلفیقی، راهکار نهضت سوادآموزی برای جذب همکاران آموزش‌دهنده است

اسلامشهر(پانا)-رئیس اداره نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، برگزاری کلاس‌های تلفیقی را آخرین راهکار نهضت سوادآموزی برای جذب همکاران آموزش‌دهنده دانست که لازم است برای سال آینده تغییر وضعیت پیدا کند.

کد مطلب: ۱۳۳۸۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس‌های تلفیقی، راهکار نهضت سوادآموزی برای جذب همکاران آموزش‌دهنده است

احمد ساریجلو، رئیس اداره نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در همایش مربیان نهضت سوادآموزی که در آموزشگاه فاطمیه(س) آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی ضمن تقدیر از خدمات مدیر و کارشناس نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش اسلامشهر اظهار کرد: نهضت سوادآموزی یادگار امام راحل است که با تلاش‌های مربیان در راستای رسالت خود مبنی بر ریشه‌کنی بیسوادی در حال فعالیت است.

وی در ادامه افزود: کلاس‌های تلفیقی آخرین راهکار نهضت سوادآموزی برای جذب همکاران آموزش‌دهنده است، که برای سال آینده امیدواریم تغییر وضعیت پیدا کنند.

در ادامه برنامه، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل، فرهنگیان و دانش‌آموزان شهید بیان کرد: مربیان در نهضت سوادآموزی چراغ علم و دانش را به عنوان یک چتر جهت کسانی که طالب علم هستند و می‌خواهند از تاریکی و ظلمت رهایی پیدا کنند، در حال گسترش دارند.

وی تصریح کرد: امام راحل نهضت سوادآموزی را در کشور بر خلاف رژیم گذشته که جامعه را بر مبنای کم‌سواد بودن بنا گذاشته بود، نهادینه کرد و ابراز امیدواری نمود، شاهد جشن ریشه‌کنی بیسوادی در اسلامشهر باشیم.

سپس اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در همایش مربیان نهضت سوادآموزی گفت: با همدلی و همفکری که بین اعضاء نهضت سواد‌آموزی دیده می‌شود، شاهد ریشه‌کنی بیسوادی در شهرستان اسلامشهرخواهیم بود..

وی خاطرنشان کرد: ما در سطح اسلامشهر تقریبا" 98% پوشش در زمینه سواد‌آموزی داریم و در ردیف مناطق برتر شهرستان‌های استان تهران هستیم و در رابطه با جذب سواد‌آموزان با سایر ادارات و ارگان‌ها در حال فعالیت هستیم.

خبرنگاردانش‌آموز: نازنین زینب عارفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار