امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

بانوان دوشادوش مردان در خانه و در راستای تربیت فرزندان صالح همکاری دارند

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه شهرستان اسلامشهر در اجتماع بزرگ بانوان کوثری گفت بانوان دنبال عزت و شرف بر مبنای سیره حضرت فاطمه زهرا(س) هستند و دوشادوش مردان در خانه و در راستای تربیت فرزندان صالح همکاری دارند.

کد مطلب: ۱۳۳۸۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بانوان دوشادوش مردان در خانه و در راستای تربیت فرزندان صالح همکاری دارند

حجت الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در جریان برگزاری اجتماع بزرگ بانوان کوثری که به مناسبت سالگرد میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر در مصلی شهرستان اسلامشهر با حضور خانواده شهدا، بانوان و مسئولان منطقه برگزار شد، در سخنانی با گرامی‌داشت روز زن و میلاد امام راحل اظهار کرد: هر کسی بخواهد در رشته‌ای پیشرفت کند و به درجه ممتازی برسد نیازمند الگو و سرمشق است.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین اگر کسی در انسانیت می‌خواهد به کمال برسد، چه الگویی زیباتر از مادر می‌تواند راهنمای او باشد، مادر یعنی یک انسان دلسوز، با محبت و فداکار و حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی نیکو برای بانوان ما است، که در خانه امام علی(ع) انسان‌های بزرگی را تربیت کرد.

امام جمعه اسلامشهر تصریح کرد: شهدای ما نیز در هشت سال دفاع مقدس با رمز «یازهرا (س)» در میدان‌های عملیاتی مبارزه کردند و به جوار حق تعالی شتافتند.

حجت‌الاسلام برقراری افزود: فرهنگ غرب در راستای استفاده ابزاری از حقوق زنان است و اگر این همه دم از حقوق زنان می‌زنند، آیا یک زن محجبه در شبکه‌های تلویزیونی آنها حضور دارد، لیکن زنان و بانوان ما دنبال عزت و شرف برمبنای سیره حضرت فاطمه زهرا(س) هستند و دوشادوش مردان در خانه و در راستای نربیت فرزندان صالح همکاری دارند.

دانش‌آموز خبرنگار: نگین حسین‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار