رئیس سازمان نهضت سوادآموزی:

گروه‌های جهادی نقطه قوت در جهت سرانجام‌بخشی بی‌سوادی هستند

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه تهران، بستر اندیشه‌های جدید است، گفت گروه‌های جهادی، نقطه قوت و منشأ خدمات بسیار مطلوب در جهت سرانجام‌بخشی بی‌سوادی هستند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
گروه‌های جهادی نقطه قوت در جهت سرانجام‌بخشی بی‌سوادی هستند

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، علیرضا عبدی در نشست نشست با مدیرکل آموزش و پرورش، معاون سوادآموزی و کارکنان حوزه سوادآموزی شهر تهران ضمن خوش‌آمدگویی به کریمیان و همکاران حوزه سوادآموزی در آموزش و پرورش شهر تهران، حضور مدیرکل شهر تهران را نشانه اهمیت به مسأله سواد و سوادآموزی دانست.

عبدی با اشاره به سختی کار در این برهه از زمان افزود : اگرچه همه مشکلات قابل فهم است اما باید مجاهدانه تلاش کنیم و همه ظرفیت‌ها و عوامل باید برای سوادآموزی به صحنه بیایند و برای تحقق اهداف و برنامه‌های پیش روی نهضت سوادآموزی در راستای مردمی‌سازی و تعالی امر سوادآموزی، کمک و مساعدت ویژه‌ای داشته باشند.

عبدی خاطر نشان کرد: تهران، بستر اندیشه‌های جدید است و گروه‌های جهادی در شهر تهران نقطه قوت و منشأ خدمات بسیار مطلوب در جهت سرانجام‌بخشی بی‌سوادی هستند.

علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز ضمن ارائه گزارش از وضعیت سوادآموزی شهر تهران گفت: کار نهضت را کار تخصصی و سختی می‌دانیم و همه باید همت کنیم تا کسانی که به سواد نیاز دارند را جذب و به آموزش سوق دهیم. بنای ما ریشه‌کنی بی‌سوادی است و در این مسیر به آموزش بزرگسالان هم توجه ویژه‌ای داریم.

وی ضمن اشاره به تبعات آموزش‌های غیرحضوری یادآور شد: در آموزش چهره‌به‌چهره بهتر، سریع تر و مطمئن‌تر به اهداف آموزشی دست پیدا می‌کنیم و این امر در خصوص آموزش به بی‌سوادان هم اهمیت بالاتری دارد.

کریمیان در ادامه گفت: سوادآموزی باید جایگاه واقعی خودش را حفظ کند و همکاران فعال در این عرصه با انگیزه کار کنند و در سطح کلان می‌توان از سهم خوب مشارکت‌های اجتماعی برای ارتقای اهداف متعالی سازمان نهضت سوادآموزی بهره جست.

در این نشست، معاون سوادآموزی و مسئولین حوزه سوادآموزی مناطق نوزده گانه شهر تهران به طرح نظرات و مشکلات پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار