رئیس سازمان نهضت سوادآموزی:

استفاده از ایده‌های پیشنهادی در راستای طراحی مدل مطلوب گام دوم نهضت سوادآموزی مورد تاکید است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در بیست و پنجمین جلسه شورای معاونین و مدیران این سازمان گفت فناوری هوشمندسازی، تکلیفی دولتی است و سازمان نهضت سوادآموزی توجه به این تکلیف را در اولویت‌های خود قرار داده است.

کد مطلب: ۱۳۴۲۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از  ایده‌های پیشنهادی در راستای طراحی مدل مطلوب گام دوم نهضت سوادآموزی مورد تاکید است

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، بیست و پنجمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان به ریاست علیرضا عبدی، معاون وزیر و رئیس سازمان برگزار شد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با نثار صلواتی به روح مطهر حضرت زهرا(س) جلسه را آغاز کرد و ضمن تبریک ایام ولادت باسعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع)، نزدیک شدن ایام الله دهه فجر را نیز گرامی داشت.

وی در ادامه موضوع مدیریت مصرف انرژی را بسیار مهم دانست و گفت: ما هم باید برای کمک به هموطنان در اقصی نقاط کشور که با مشکلاتی روبه‌رو هستند، اقدامات شایسته‌ای را در مورد کنترل دما و مصرف بهینه انرژی انجام دهیم.

عبدی در ادامه با اشاره به جایگاه نماز خاطرنشان کرد: اهمیت به موضوع اقامه نماز و نماز جماعت نکته بسیار حائز اهمیتی است و حضور همه همکاران در صفوف به هم پیوسته نماز، برکات بسیاری را جاری خواهد کرد. برای این منظور لازم است خادمان نماز بیش از گذشته به این موضوع بپردازند.

وی با اشاره به طراحی گام دوم نهضت سوادآموزی یادآور شد: همه همکاران، طرح‌ها و ایده‌های خود در راستای طراحی مدل مطلوب نهضت سوادآموزی در گام دوم را ارائه دهند و ما تلاش می‌کنیم تا از همه نظرات و طرح‌های پیشنهادی در طراحی گام دوم نهضت سوادآموزی استفاده کنیم.

علیرضا عبدی با اشاره به مراکز یادگیری محلی خواستار طراحی مدل مردمی در نحوه فعالیت‌های این مراکز شد و از همکاران خواست تا به فوریت در خصوص مسائل مالی این مراکز گزارشی را ارائه کنند.

وی همچنین افزود: فناوری هوشمندسازی، تکلیفی دولتی است و سازمان نهضت سوادآموزی هم توجه به این تکلیف را در اولویت‌های خود قرار داده و در خصوص به‌روزرسانی و تعیین تکلیف پست‌های اداری در ستاد و استان‌ها اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

در بخش دیگری از این جلسه، رسول جمشیدی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان، گزارش کامل و مبسوطی در خصوص وضعیت نیروی انسانی و آموزش‌دهنده‌ها، ساختار تشکیلاتی ستاد و استان‌ها، بودجه سال 1401 و برآورد بودجه در سال آتی، عملکرد مالی 10 ماهه سازمان نهضت سوادآموزی، وضعیت املاک سازمان و نحوه جذب منابع جدید ارائه کرد و سپس اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود در مورد این گزارش را مطرح کردند.

در پایان جلسه، ناصر سرگزی به عنوان مشاور سازمان در امور اجرائی و پیگیری سوادآموزی معرفی و حکم خود را از معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی دریافت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار