بارش برف باعث تعطیلی مدارس کرمان شد

کرمان(پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی و آموزش مجازی مدارس برخی مناطق استان در پی بارش برف و باران در روز چهارشنبه 21 دی 1401 خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف باعث تعطیلی مدارس کرمان شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مهران باهری با اعلام این خبر افزود: در پی بارش برف و باران، سردی هوا و آب گرفتگی معابر، آموزش حضوری در مدارس دوره پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان رفسنجان تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

وی از تعطیلی آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی شهرستان رابر به علت سردی هوا و یخ زدگی سطح معابر خبر داد و افزود: مدارس متوسطه دوره اول و دوم این شهرستان نیز با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

باهری با اشاره به تعطیلی مدارس دهستان سیرچ از توابع منطقه شهداد بیان کرد: مدارس منطقه شهداد نیز با توجه به سردی هوا و آبگرفتگی معابر فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش از تعطیلی آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی شهرستان کوهبنان خبر داد و گفت: مدارس متوسطه اول و دوم این شهرستان با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

باهری از تعطیلی مدارس تمامی دوره های تحصیلی در فیض آباد راور و مدارس دوره ابتدایی و متوسطه بخش کوهساران راور، همچنین مدارس دوره ابتدایی روستاهای خورند بغیجان و ریحان از توابع شهرستان راور خبر داد.

وی از تعطیلی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در شهر رفسنجان و سرچشمه با توجه به برودت هوا با آبگرفتگی معابر خبر داد و افزود: آموزش در این مدارس نیز به صورت غیر حضوری و از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

باهری گفت: آموزش حضوری در مدارس پیش دبستانی و دوره ابتدایی منطقه نوق نیز امروز چهارشنبه تعطیل اعلام شده و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: آموزش حضوری در مدارس دهبکری و ابارق از توابع شهرستان بم نیز تعطیل و آموزش از طریق غیر حضوری پیگیری می شود.

باهری با اشاره به تعطیلی مدارس دوره ابتدایی و پیش دبستانی در شهرستان زرند از تعطیلی و آموزش حضوری در تمامی دوره های تحصیلی مناطق دشتخاک و سربنان از توابع این شهرستان به علت برودت هوا و یخ زدگی معابر خبر داد.

وی تاکید کرد: با توجه به تعطیلی مدارس متوسطه دوم در برخی از مناطق امتحانات نهایی در موعد مقرر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار