برپایی میز خدمت برای اقلیت‌های دینی در تهران

تهران (پانا) - همزمان با سال نومیلادی و توجه دولت به حقوق جامعه اقلیت‌ها و در راستای ارج نهادن به حقوق شهروندی و تحقق سیاست پاسخگویی مدیران در دولت، نخستین میز خدمت برای اقلیت‌های دینی در تهران، برای رفع دغدغه‌های این قشر به مدت ۲ روز برپا شده است.

کد مطلب: ۱۳۳۷۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برپایی میز خدمت برای اقلیت‌های دینی در تهران

به مناسبت آغاز سال نو میلادی و به منظور تکریم جامعه مسیحیان و دیدار با برخی نمایندگان اقلیت‌های دینی؛ حجت‌الاسلام احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور در کلیسای وارطان مقدس، حاضر شد و ضمن تبریک سال نو میلادی، سلام رئیس جمهور را به آنها ابلاغ کرد.

در این مراسم علیرضا فخاری، استاندار تهران، علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و برخی نمایندگان اقلیت‌های دینی چون خاروچین، نماینده کشیش اسقف اعظم و اعضای شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال کشور حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم آیین دعا و نیایش ربانی در حضور رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور و استاندار تهران و سایر مسئولان برگزار شد.

گفتنی است همزمان با این حضور برای نخستین بار، در راستای ارج نهادن به حقوق شهروندی و تحقق سیاست پاسخ گویی مدیران در دولت مردمی، میز خدمت برای اقلیت‌های دینی در تهران، برای رفع دغدغه های این قشر به مدت ۲ روز برپا شده است.

با این اتفاق اقلیت‌های دینی برای رفع مسائل و مشکلات خود در موضوعات مختلف می توانند به کلیسای وارطان مقدس(تهران)، مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت، با حضور در محل کلیسای وارطان مقدس، به مناسبت آغاز سال نو میلادی، از نزدیک با شهروندان شریف و هم وطنان مسیحی دیدار کرده و در فضایی صمیمی به سئوالات مخاطبین پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار