برپایی میزخدمت مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران در نماز جمعه

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده توسط شهروندان در نماز جمعه پرداخت و دستورات لازم را درباره آنها صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۹۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برپایی میزخدمت مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران در نماز جمعه

بنا به اعلام اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، با هدف پاسخگویی و رفع مشکلات مردم به ‌ویژه نماز‌گزاران و همچنین ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوط به آموزش و پرورش شهر تهران، صبح روز جمعه و همزمان با دهه اول محرم، علیرضا کریمیان با حضور در محل اقامه نماز جمعه تهران در محل میز خدمت واقع در مصلی امام خمینی(ره)، با نمازگزاران تهرانی از نزدیک ملاقات کرد.

بر این اساس، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت، با حضور در نماز سیاسی عبادی جمعه تهران ضمن اقامه نماز با حضور صمیمانه در جمع شهروندان تهرانی و در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر پاسخگویی مدیران و خدمتگزاری و دیدار نزدیک با آحاد مردم و حل مشکلات شهروندان، پاسخگوی سئوالات مردم بود.

علیرضا کریمیان پس از شنیدن مطالبات و درخواست‌های مراجعان و شهروندان تهرانی، دستور رسیدگی و بررسی لازم درباره آنها را صادر کرد.

گفتنی است، با توجه به اطلاع‌رسانی‌های قبلی، توفیق خدمت رسانی و دیدار صمیمی و چهره به چهره با مردم، با حضور و همراهی برخی از مسئولان و مدیران وزارت آموزش و پرورش و همکاران فرهنگی مناطق ١٩گانه شهر تهران نیز همراه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار