بازدید مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از مراکز مشاوره استان هرمزگان

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در ادامه نظارت‌های میدانی خود در کشور از مرکز مشاوره و مدارس شبانه‌روزی رودان استان هرمزگان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از مراکز مشاوره استان هرمزگان

«امیر تجلی‌نیا» که طی چهار ماه گذشته به منظور اجرایی‌سازی تکالیف سند نظام جامع راهنمایی و مشاوره از ده‌ها مرکز مشاوره در استان‌های مختلف کشور بازدید سرزده به عمل آورده، به منظور نظارت بر فعالیت‌های مشاوره‌ای و پایش میدانی وضعیت سلامت روانی دانش‌آموزان، از مرکز مشاوره نو تاسیس خدمات روانشناختی «همراز» شهرستان رودان استان هرمزگان بازدید و ضمن گفت‌وگوی چهره به چهره با عوامل اجرایی و پشتیبانی‌کننده مرکز مشاوره از آن‌ها تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، که به همراه «طاهره فضائلی» معاون برنامه‌ریزی مشاوره خود و تنی چند از مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از جمله معاون پرورشی و فرهنگی به رودان رفته بود از نزدیک با برخی چالش‌ها و مشکلات این مرکز مشاوره آشنا شد و بر پیگیری آن تاکید کرد.

وی همچنین از دبیرستان‌های شبانه روزی بعثت، فدک و شهید بهشتی شهرستان رودان بازید کرد و با دانش آموزان این مدارس نیز به گفت‌وگو نشست.

یکی از مطالبات دختران دانش‌آموز مدرسه شبانه روزی، تهیه بخاری بود که تجلی‌نیا ضمن ابراز تاسف از وجود اینگونه مشکلات که به سادگی قابل حل است از مسئولان خواست تا به سرعت وسایل گرمایشی را تهیه و نصب کنند.

مدیرکل امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی پیش از این از برخی مراکز مشاوره شهر تهران، شهرستان‌های استان تهران همچون دماوند، رودهن، پردیس و چند مرکز مشاوره دیگر در استان‌های همدان، خوزستان و خراسان رضوی نیز بازدید کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار