با حکم وزیر آموزش و پرورش؛

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منصوب شد

تهران (پانا) - حمیدرضا خان‌محمدی با حکم وزیر آموزش و پرورش به عنوان رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منصوب شد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منصوب شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، حمیدرضا خان‌محمدی را که از ابتدای آبان ماه سال جاری سرپرستی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور را عهده‌دار شده بود، با صدور حکمی به عنوان معاون عمرانی وزیر و رئیس این سازمان منصوب کرد.

در حکم ابلاغی از سوی وزیر آموزش و پرورش بر پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، بیانیه گام دوم انقلاب و پیگیری سیاست‌های رئیس‌جمهور محترم، رعایت اصول«عدالت‌محوری» « انقلابی‌گری »، «مردمی سازی»، «پاکدستی و فساد‌ستیزی» و « قانون مداری » دولت مردمی، در جهت تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید شده است.

در این حکم علاوه بر اشاره به تجارب و عملکرد خان‌محمدی در حوزه وظایف سازمان نوسازی، انتظارات و اولویت‌ها مورد تاکید ترسیم شده است.

تحول در تامین فضا و تجهیزات مبتنی بر فلسفه‌ تعلیم و تربیت اسلامی در جهت رسیدن به مراتبی از زندگی فردی و اجتماعی مطلوب اسلامی با ساخت مدارس چند ساحتی نخستین نکته مورد تاکید و انتظار وزیر از رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور است.

در این حکم ضابطه‌مندسازی، بهسازی، زیباسازی، مقاوم‌سازی ومصون‌سازی مدارس بارعایت اصول معماری ایرانی - اسلامی و تمدنی هم مور تاکید قرار گرفته است.

مکان‌یابی، توزیع فضا به تناسب نیازها و طراحی و ساخت مجتمع‌های آموزشی و تربیتی، توسعه‌ مشارکت مردم، خیرین، گروه‌های جهادی و نهادهای مدیریت شهری در احداث و نگهداری مدارس، احداث واحدهای آموزشی و پرورشی جدید متناسب با افزایش جمعیت و الزام سازندگان شهرک‌های بزرگ به احداث واحدهای مورد نیاز آموزش و پرورش و تلاش در جهت اجرایی شدن اصول حاکم بر زیرنظام تامین فضا، تجهیزات و فناوری نیز از مواردی هستند که وزیر آموزش و پرورش در این حکم مورد تاکید قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار