مدیر آموزش و پرورش دماوند خبر داد؛

برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در نماز جمعه دماوند

دماوند(پانا)- مدیر آموزش و پرورش دماوند از برپایی میز خدمت آموزش و پرورش و اجرای سرود بومی «راه سردار»، در نماز جمعه این هفته دماوند خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در نماز جمعه دماوند

زهرا طاولی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: «امروز همزمان با روز جمعه ۹ دی روز میثاق امت با ولایت و در کنار سایر ادارات میز خدمت مدیریت آموزش و پرورش با همراهی زهرا حسین‌هاشمی، معاون توسعه و پشتیبانی و رقیه عرب معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دماوند، پاسخگوی مراجعه کنندگان و شهروندان گرامی بودیم و همچنین فرصتی برای تعاملات روسای ادارات ایجاد شد».

وی افزود: «در این راستا، با مراجعه‌کنندگان در زمینه زمان اعلام جذب سربازمعلم، راهنمایی جهت شهریه مدارس غیردولتی و ارائه خدمات فوق برنامه، تاکید بر حجاب و عفاف در سطح آموزشگاه‌ها، پیگیری جذب خیرین جهت احداث مدرسه در باغ جناب دماوندی که در حال حاضر مدرسه قدیمی در آن واقع شده و جز میراث فرهنگی محسوب می‌گردد و ... بحث و تبادل نظر انجام شد».

مدیر آموزش و پرورش دماوند گفت: « همچنین با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند، پیرامون احداث مدرسه‌خیرساز در زمین فعلی مدرسه بصیرت حصار و تدوین برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در شهرستان در ایام مناسبت‌های ملی و مذهبی و تعاملات با اداره تبلیغات اسلامی و سایر ادارات مربوطه به میزبانی مدیر آموزش و پرورش با حجت الاسلام و المسلمین نورمحمدی رییس اداره تبلیغات اسلامی دماوند گفت‌وگو شد».

طاولی تصریح کرد: «اجرای سرود راه سردار بعد از نماز جمعه، توسط دانش آموزان دبستان امام رضا(ع) که سراینده و آهنگساز آن یوسف سنقری، آموزگار مدرسه است، جو و فضای روح‌بخشی را برای نمازگزاران و فرصتی برای مسئولین جهت شناخت دانش آموزان و فرهنگیان انقلابی و بصیر فراهم آورد».

وی بیان کرد: «حضور و هم مجالستی رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، رضایی مهر معاون عمرانی و حلیم‌زمهریر معاون سیاسی فرماندار در حلقه دوستانه با دانش آموزان، آموزگار، معاون پرورشی و مدیر مدرسه امام رضا (ع) اثربخشی بسزایی را برای دانش آموزان مجری سرود رقم زد».

مدیر آموزش و پرورش دماوند ادامه داد: «پس از اتمام نمازجمعه ملاقاتی با استاد دانشگاه دکتر میرچیان که بنا به اجرای برنامه فرهنگی میهمان شهرستان دماوند بودند، فرصتی برای آشنایی، بحث و گفت‌وگو پیرامون مسائل دانش‌آموزان و معلمان و نحوه چگونگی همکاری با موضوعات مطروحه که از دغدغه‌های وی در راه توسعه بیش از پیش فرهنگی و تربیتی فرزندانمان است، مهیا نمود تا طی یک برنامه از قبل طراحی شده در خدمت این استاد دانشگاه باشند».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار